A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja gg:olen lentänyt paljon ryanairilla ja koskaan ei käsimatkatavaroita ole punnittu. Jos ruumaan laukku menee niin sen ovat punninneet ja painoa sillä saa olla max 15 kg. Olen ihan kevyesti kuljettanut 20 kg käsimatkatavaroissa. Tosin sinne hyllylle on sitä laukkua enää uskaltanut nostaa vaan penkin alle laitoin.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Sori tuli kirjoitusvirhe siis10 kg saa painaa
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Ok. Ei varmaan painn kanssa tuu ongelmaa, mut mietin että minkä kokoinen se laukku saa olla..? En osaa tai en löydä mistään. :/
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen paljon lentänyt Ryanairilla ja joka ikinen kerta on käsimatkatavarat punnittu. Ja ovat olleet tosi tarkkoja painorajan kanssa. Ei yhtään yli 5 kg.
Ok. Ei varmaan painn kanssa tuu ongelmaa, mut mietin että minkä kokoinen se laukku saa olla..? En osaa tai en löydä mistään. :/
55cm x 40cm x 20cm