Rva Ilkeä Harmaa nukkuu, Ilkeä Harmaa paikalla, kysy mitä vaan niin vastaan mitä vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja lasipää edellä;29387695:
Mihin tämä palsta kuoli?
Ja vielä toinen kysymys :) . Miksi et vastaa ilkeästi?

Palsta ei ole kuollut, vaan palstailu on periytyvää. Vanhojen palsta-aktiivien lapset ovat ehtineet vauvaiästä vaapero ja taapero vaiheisiin jolloin ei vielä palstailun taito ole hyppysissä koska eivät osaa kirjoitella. Joululahjaketjuissa oli vo viitteitä elpymisestä koska Legot, lelut ja muut nykyajan häksättimet olivat pikaisesti tapetilla.

Ilkeästi vastaaminen kaikkeen olisi kuin letkajenkkaa miinakentällä, joten ollaan sarkastisia,ironisia ja keljuja tilanteen mukaan eli käytetään sanan säilää kun tarve on. Minua ei pidä ottaa vakavasti koska en itsekkään ota. Jatkossa syytöksiin ilkeistä harmaista vastaus on, nej det var jag!

• Tykkää
Reactions: lasipää edellä
[QUOTE="Nuori";29387698]Teenkö itsarin?[/QUOTE]

Itsari on itsekä teko missä kaikki muut kärsivät paitsi tekijä, toki jos tuntuu että se on ainut vaihtoehto niin se kannattaa tehdä tyylillä, olen ajatellut että oma tapani tehdä tuo olisi ns. pulkkabenji, missä 70m. pitkä hamppuköysi, kyllin pitkä mäki ja toinen pää puun ympärille, ja toinen kaulaan. Sitten voikin laskea reipashenkisesti mäkeä, ja miettiä vielä kerran että onko tässä oikeasti mitään järkeä. Ei kannata siis.

Kaikenlaista, vahvistamattomien huhujen mukaan Astro pisti Datan katkolle kun nautti joulupyhinä kolmena päivänä perän jälkeen kaksi marttinia, missä kaikissa oli kolme oliivia ja alkoholiakin lurahti joukkoon ns. vapaalla kädellä. Uusien Nikkien lukumäärästä en osaa sanoa, mutta minä olen uusi ja Rva Ilkeä Harmaa, joka jo vanhempi tuttu on vaihtanut nimimerkkiä

Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29387743:
Palsta ei ole kuollut, vaan palstailu on periytyvää. Vanhojen palsta-aktiivien lapset ovat ehtineet vauvaiästä vaapero ja taapero vaiheisiin jolloin ei vielä palstailun taito ole hyppysissä koska eivät osaa kirjoitella. Joululahjaketjuissa oli vo viitteitä elpymisestä koska Legot, lelut ja muut nykyajan häksättimet olivat pikaisesti tapetilla.

Periytyvää...voi apua!
Palstailun taito - hienoa terminologiaa ainakin päästelet. Pisteitä ropisee... :D

Hieno vastaus kaikenkaikkiaan, ja rehelliseltä vaikuttava :cool::rolleyes:

Kyllä tuo pitää paikkansa, eli olen kyllä seuraillut ja kommentoinut harvakseltaan harmaana jos jotain ollut mihin sanoa jotain. Yleensä lähinnä keskittynyt aiheisiin ja katsontakantoihin / asenteisiin mitkä nostaneet hieman verenpainetta :D Miten sen nyt sanoisi, en ole provosoitunut mutta kyseenalaistanut siististi ;)

Yhteistyössä