RV37 ja kipu häpyluussa/alaselässä?Mistä johtuu?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja peppipitkätossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

peppipitkätossu

Vieras
Alkoi tuossa pahentua sellainen inhottava paineen tunne ihan häpyluun kohdalla ja myös aivan alaselässä. Tuntuu tosi tukalalta ja ikävältä, hankala olla. mistä voisi johtua?? sellainen ilkeä paineen tunne koko ajan päällä :-X

olisko vauva laskeutumassa ja kiinnittymässä? :/ ...En osaa varmasti sano ku itsekki odottelen ensimmäistä rv 36 menossa, ja viel ei oo tuota ollu. Mutta lukenu oon että tuo laskeutuminen/kiinnittyminen tekee tota paineen tunnetta. Korjatkaa jos olen väärässä =)

Alkuperäinen kirjoittaja peppipitkätossu:
Alkoi tuossa pahentua sellainen inhottava paineen tunne ihan häpyluun kohdalla ja myös aivan alaselässä. Tuntuu tosi tukalalta ja ikävältä, hankala olla. mistä voisi johtua?? sellainen ilkeä paineen tunne koko ajan päällä :-X

valmistautumaan tulevaan synnytykseen, mulla itselläni on ollut jo kakas viikkoa ja huomenna tulee vasta rv37 täyteen

Mulla tuli vauvan laskeutumisesta kamalat alaselkäkivut kun vauva painoi huonoon paikkaan...Viimeiset pari viikkoa on käveleminen ollut ihan tuskaa :/ Terkan mukaan kipujen pitäis helpottua kun vauva laskeutuu vielä alemmas (huomaa kuulemma myös siitä, että sen jälkeen tuntuu kuin ois pallo jalkojen välissä). Mulla eilen alkoi selkäkipu häviämään ja toivottavasti ei tuu enää takas. Nyt viikkoja 35+2...

Yhteistyössä