rv36 ja pienen pieni verinen vuoto.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ssss
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

ssss

Vieras
Elikkäs äsken vessassa pyyhkiessä tuli ihan vähän verta paperiin. Tosin kävin kyllä kakalla ja takamus ihan vähän tihkutti, olen vähän kovalla ollut. Mutta verta tuli myös emättimestä, ihan vähän,mutta kuitenkin.. Pitäskö olla huolissaan? en ole polille soittanut, aina tuntuu siellä vastaajan olevan "vähän ylimielinen" ja sillä asenteella,että turhaan soittelet.. Toista odotan.. Esikoinen nukkuu ja mies töissä, kiva :(

Minulla tuli pari päivää veristä vuotoa viikolla 40, mutta en soitellut mihinkään, kun luin synnärin nettisivuilta, että kuukautisvuotoa pienempi vuoto on ihan normaalia raskauden loppuvaiheessa. Kolmantena päivänä minusta tuntui ettei lapsi ollut liikkunut entiseen tapaan ja silloin lähdin näytille. Lapsen vointi oli ihan hyvä ja vuodon lääkäri sanoi tulevan kohdun suusta, eikä se ole vaarallista. Paikkojen ronkkiminen aiheutti sen, että synnytys käynnistyi 6 h tutkimuksen jälkeen, joten sikäli tuosta käynnistä oli paljonkin iloa minulle kun oltiin menossa jo yliajan puolelle:)

kiitoksia :D soitin ja sieltä sanottiin,että jos alkaa vuotamalla vuotaa/tulee kipuja tms,niin sitten näytille. että rauhassa voi tähän tietoon mennä nukkumaan. ei muuta,kun hyvät yöt!

Yhteistyössä