rv28 ja kivuliaat supistukset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elina-87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

elina-87

Jäsen
26.09.2009
226
0
16
Kertokaapas nyt mulle viisaammat jo raskauden kokeneet.. Mulla ois rv28 menossa, kivuttomia harjotussupistuksia (?) on tullut jo usemman viikon. Lähinnä siis mahan kovettumista. Reilu viikko sitten kävin lääkärillä, joka totesi kohdunsuun olevan normaali, mutta "hieman pehmennyt". Sanoi, että on ihan normaalia.

Sitten muutama päivä lääkärissä käynnin jälkeen olin pidemmällä kävelylenkillä ja mahaa alkoi vihloa, ihan niinkuin kuukautiskipuja oikeastaan. Jouduin muutamasti lenkin aikana ihan pysäkeille istumaan kun tuntu niin ikävältä. Nyt sitten noita "kuukautiskipuja" on tullut lähes päivittäin aina kun vähänkin pidempään kävelee. Kauppareissutkin on aika ikäviä. Kivut kuitenkin yleensä helpottaa kun istuu jonkin aikaa.

Panikoinkohan mä taas turhasta vai onko tämä ihan normaalia? :kieh: :snotty: En millään viitsis neuvolaan taas turhaan soitella. Enkä sitä paitsi haluais meidän neuvolalääkärin kopeloitavaksi turhan takia..:D

:D Joo niinhän ne Eki-sedät aina väittää.. Ootko muuten huomannu, että täältä ei saa koskaan vastauksia jos kysyy jotain asiallisesti? Laitan ens kerralla jonku vetävämmän otsikon, esim. "Kaupassa nähtyä *turhis*" tai "MAMUT ON PERSEESTÄ!!1" niin johan syntyy keskustelua.:D

Tässä sulle asiallinen vastaus :D

Mulla on ollu kipeitä supistuksia rv24 alkaen ja oon niiden takia juossu neuvolalääkärissä muutaman kerran. Saikulla oon ollu töistä heinäkuusta asti. Nyt viime käynnillä oli kohdunsuu hieman pehmenny ja kaulaakin oli vähän lähtenyt. Mulle annettiin kontrolliaika 3vkn päähän. Suosittelen, että käyt tarkistuttamassa sitä kohdunsuun tilannetta, koska ei oo hyvä jos noilla viikoilla alkaa paikat aukeamaan.
Välillä nuo supparit riehaantuu ihan jo tiskikoneen täytöstä ja sillon täytyyki makoilla enemmän. Suosittelen lepoa sullekki :)
Toivotaan ettei sulla se tilanne etene siellä, samaa toivon itellekki :D

Duffy ja Oula 31+0

Yhteistyössä