rv16 ja paakkuuntuneet rinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

m

Vieras
Niin,onkos täällä muita kun mulla viikkoja vasta 16ja risat ja aamulla rinnat särki ja kun koitin niin toisessa oli ihan paakkuuntunut pallukka. kuitenkaan puristamalla ei onneksi maitoa tullut. tää on nyt toinen raskaus,ekan imetyksestä on 7kuukautta aikaa. ei kai tää vaan pahene raskauden myötä,että joutuisin jo ennen 30viikkoa pumppailemaan???
siis onko teillä muilla äideillä ollut samanlaista ongelmaa,odottajien puolelta kun vastauksia ei kuulu...

Mulla oli tokassa raskaudessa ongelmia rintojen kanssa ja kolmannessa vielä enemmän. Hieronta auttoi vähän (siis hellä ja varovainen hieronta päivittäin nänniä kohti) , muuten piti odottaa vauvan syntymää. Sit imetyksen lopettaminen oli jo toinen juttu. Ei paakkuuntunu kerralla vaan vähitellen, maidon tulo ikäänkuin ei lakannut. Piti käydä ihan tutkituttamassa rinnat lekurilla. Joku superliikkuva paisekin oli, joka on nyt hävinnyt itsestään. Vasta nyt palaillaan normaaliin, 4 kk imetyksen jälkeen paakut hävinneet. Meillä vauva siis itse lopetti rintamaidon, olisi ollut tarkoitus vielä jatkaa imetystä. tarkoitus siis rohkaista, mitään vaarallista se ei ainakaan ole, saattaa olla kiusallista.

Yhteistyössä