Rv13 ja onko mahdollista supistella jo sillon?

  • Viestiketjun aloittaja Huhhei!
  • Ensimmäinen viesti
Huhhei!
No kiva homma :/ en siis kuvitellut.. Ehkäpä sitä taitaa sitten sairasloma kutsua - teen työkseni baarihommia, joihin kuuluu monet kaljakorien nostelut itsekseen,kun ollaan töissä..
 
Supistus-Saima
Mulla supisti ekassa raksuadesta viikolta 20 ja tässä toisessa jo viikolta 17. Eli voisin kuvitella, että varsinkin uudelleensynnyttäjällä voi alkaa supistaa jo viikolta 13. Ikävää omalla kohdallani on ollut se että supistuksia on tullut koko ajan tosi paljon, rasittavaa kun maha on koko ajan kovana. Nyt rv 38+3 olen noihin ihan kypsä, kahdehdin niitä joilla ekat tulee vasta synnytyksen yhteydessä.

Mulla tutkittiin tilannetta eikä ainakaan minun kohdallani ole koskaan olleet mitään avaavia tai valmistavia, kunhan vaan kohtu on kova supistamaan. Menee suvussa, sama juttu isoäidillä, äidillä, tädillä ja serkulla.
 
"vieras"
Mulla alkoi suparit kolmennessa raskaudessa rv 12 ja heti saikulle, koska aikaisemmissakin sama homma. Olin varomisesta huolimetta vuodelevossa rv 24-34. Vauva syntyi rv 37, joten lepo palkittiin täysiaikaisella vaavilla.
 

Yhteistyössä