Rv-pinoa ja kuulumisia! =)

:)

Täällä 34+2 ja olo on ihan ok.Eilen oli jo fiilis että joko lähdetään synnyttämään, mutta kaveri päätti pysyä vielä sisällä. :D
Vajaat 6 viikkoa olisi la:aikaan ja vähän jo jännittää koko koitos.tai pikemminkin pelottaa... :\| Esikoisen synnytys ei mennyt ihan "suunnitelmien mukaan" ja siksi on vähän pelkoakin matkassa.

Jokohan pitäisi pinnasänkyä alkaa kasailemaan ja vaatteita pesemään sekä laittamaan kaappiin? :D

Mites teillä muilla sujuu? :wave:

rv 24+3 :heart: tänään taas vaavilla vilkkaampi päivä :) poika jo kovasti odottaa että pääsee hoitamaan vauvaa, eilen kyseli että ei kai me olla sitten kovin kauan sairaalassa, hän haluaa heti kylvettää vauvan :D ja tutti pitäis kuulema ostaa.
Mulla jää selkä lukkoon, vähän supistelee, pää oudosti jumissa ja hormoonien kanssa menee hermo :whistle: \|O B)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:22 mamma kirjoitti:
7+6 vasta..... toinen tuloillaan siis, mutt pelottaa kans toi loppu raskausaika ja synnytys ku viimeksi ei kans menny nappiin..... varmaan meen taas käymään pelkopolilla....
Mulla olisi kans huomenna edessä.Ensimmäistä kertaa menen ja vähän jännityksellä odotan mitä tulevan pitää... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:25 VAIMO2004 kirjoitti:
\
7+6 vasta..... toinen tuloillaan siis, mutt pelottaa kans toi loppu raskausaika ja synnytys ku viimeksi ei kans menny nappiin..... varmaan meen taas käymään pelkopolilla....
Mulla olisi kans huomenna edessä.Ensimmäistä kertaa menen ja vähän jännityksellä odotan mitä tulevan pitää... :\|

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:27 mamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:25 VAIMO2004 kirjoitti:
\
siis mieki menin viime kerralla ku siellä vielä saa ultraksen, mutta sitten hokattiin ett neiti on liian pieni... ja alettiin epäillä ettei istukka toimi kunnolla.... 7viikkoa kävin joka viikko ja joka viikko piti ottaa laukku mukaan jos satun jäämään synnyttään.. niin ja neiti oli perätilas ja napanuora kaulanympärillä.....

Täällä meneillään 10+3 ja ihan hyvin pyyhkii. :D Maanantaina oli ensimmäinen ultra ja siellä se pikkuinen viuhtoi menemään ja sydän löi kovasti. La aikaistui parilla päivällä. Oli se vaan niin ihanaa nähdä ja todeta, että siellä masussa tällä kertaa tosiaankin on elämää ja kaikki muutenkin kaikinpuolin kunnossa. :) Ainoa miinuspuoli on se, että jo näin varhaisessa vaiheessa suurin osa vaatteista hieman ahdistaa tosta masun kohdalta, mutta mulla on ollutkin aivan järkkyä turvotusta jo ihan alkuviikoilta lähtien.. Mutta eiköhän se tästä! :D

Yhteistyössä