Tsemppiä teille, en usko että perätilavauvaa missään enää pakko synnyttää jos äiti ei uskalla yrittää. Vaikka synnytysehtisi alkaakin, kai siinäkin on vielä mahdollisuus sektioon. Täytyy sanoa että itsellä menisi pupu pöksyyn jos perätilassa olisi vaikka toinen lapsi olisikin kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
aikovatko koittaa kääntää??
Mulla itellä tänään rv tasan 38, ja vaavi perätilassa. Huomasivat tämän vasta viimeviikolla. Siis hoitaja koittanu monesti että joo on alaspäin pää, lääkäri koitti kans, että pää on alas päin, tai sitten on teräspakara...noh, ultralla katto perään, ja paljastui teräspakaraksi =)
Nyt ootan aikaa äippäpolille että arvioivat kokoo ja jotain muuta...hiukka vaan huolettaa kun ei ala aikaa kuulumaan, että näinkö meen synnyttämään ilman kokoarvioo perätilavaavin
jep, ekaahan ne ei käännä juuri missään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
Mulla itellä tänään rv tasan 38, ja vaavi perätilassa. Huomasivat tämän vasta viimeviikolla. Siis hoitaja koittanu monesti että joo on alaspäin pää, lääkäri koitti kans, että pää on alas päin, tai sitten on teräspakara...noh, ultralla katto perään, ja paljastui teräspakaraksi =)
Nyt ootan aikaa äippäpolille että arvioivat kokoo ja jotain muuta...hiukka vaan huolettaa kun ei ala aikaa kuulumaan, että näinkö meen synnyttämään ilman kokoarvioo perätilavaavin
toka ois tulossa. en tiedä vielä yritetäänkö myöhemmin kääntää. mahtuu kuulemma vielä hyvin itsekin muljumaan tuolla.
jotenkin vaan tuntuu että tämä kaveri on muljuntansa tehnyt ja jo yli kuukauden ollut jo väärinpäin.
ku en haluis perätilaa alateitse synnyttää, mutta en myöskään sektiota halua.
Ei mua sillai pelota synnyttää perätilassa...haluttais vaan keretä tuo painoarvio ensin saaha.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:Tsemppiä teille, en usko että perätilavauvaa missään enää pakko synnyttää jos äiti ei uskalla yrittää. Vaikka synnytysehtisi alkaakin, kai siinäkin on vielä mahdollisuus sektioon. Täytyy sanoa että itsellä menisi pupu pöksyyn jos perätilassa olisi vaikka toinen lapsi olisikin kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:rv 39+6 eli huominen maaginen LA ja lyhyestä virsi kaunis, olo on aika exit only
Jeiej.. pinon pohjat!
Ok kiva kun selvensit ja onnea synnytykseen.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:Ei mua sillai pelota synnyttää perätilassa...haluttais vaan keretä tuo painoarvio ensin saaha.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:Tsemppiä teille, en usko että perätilavauvaa missään enää pakko synnyttää jos äiti ei uskalla yrittää. Vaikka synnytysehtisi alkaakin, kai siinäkin on vielä mahdollisuus sektioon. Täytyy sanoa että itsellä menisi pupu pöksyyn jos perätilassa olisi vaikka toinen lapsi olisikin kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
Mulla on viides lapsi tulossa, viimeinen syntyi avosuin, ja se oli vaikea puskee pihalle. Tämä lääkäri joka viimeksi kattoi, sanoi että perätilasynnytys on YLEENSÄ helpompi kuin avosuin synnyttää, että uskoisin selviäväni siitä
Kiitti sulleAlkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:Ok kiva kun selvensit ja onnea synnytykseen.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:Ei mua sillai pelota synnyttää perätilassa...haluttais vaan keretä tuo painoarvio ensin saaha.Alkuperäinen kirjoittaja AnniHelena:Tsemppiä teille, en usko että perätilavauvaa missään enää pakko synnyttää jos äiti ei uskalla yrittää. Vaikka synnytysehtisi alkaakin, kai siinäkin on vielä mahdollisuus sektioon. Täytyy sanoa että itsellä menisi pupu pöksyyn jos perätilassa olisi vaikka toinen lapsi olisikin kyseessä.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
Mulla on viides lapsi tulossa, viimeinen syntyi avosuin, ja se oli vaikea puskee pihalle. Tämä lääkäri joka viimeksi kattoi, sanoi että perätilasynnytys on YLEENSÄ helpompi kuin avosuin synnyttää, että uskoisin selviäväni siitä
Voi että, luulin, että pääsisin vetämään pohjat. Mulla perjantaina LA.Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:rv 39+6 eli huominen maaginen LA ja lyhyestä virsi kaunis, olo on aika exit only
Jeiej.. pinon pohjat!
Se vuoto on yleensä normaalia 2 ekojen "menkkojen aikaan". Mulla oli niin ja mooonella muullakin! Nou hätä! sulla varmaan on kolmansienkin aikaan vaan. Tuskin mitään hätää jos ei ihan verta kunnolla tule.Alkuperäinen kirjoittaja Vepasto:16+4 ja olo on välillä parempi, välillä huonompi. Yskittää kovasti ja housuihin oli tullut vähän rusehtavaa vuotoa. :/
No toivoahan sopis, aikalailla alkaa olla kypsä oloAlkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomalainen:Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:rv 39+6 eli huominen maaginen LA ja lyhyestä virsi kaunis, olo on aika exit only
Jeiej.. pinon pohjat!
Sulla ei kauaa enää nokka tuhise! Ties vaikka jo kesken seuraavan lauseen kirjoituksen...
*positiivisella tavalla kade*
t:28+2 ja hieman huolestunut siihen päälle
Mä oon jo ihan luovuttanut ja tää sekä eilinen mennyt ihan mölliessä! Viime viikolla touhusin kuin heikkopäinen, tulos tulos oli vaan harjoitussupistuksia! Noh ei mene enää kauaa!!!Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Voi että, luulin, että pääsisin vetämään pohjat. Mulla perjantaina LA.Alkuperäinen kirjoittaja koiramamma:rv 39+6 eli huominen maaginen LA ja lyhyestä virsi kaunis, olo on aika exit only
Jeiej.. pinon pohjat!
:wave:
Olo on sellainen, että milläs sitä alkais savustaan ulos sieltä..
jooh, eli jatkan tähän omaan viestiini että kävin neuvolassa täs välissä ja nyt arvio olikin raivotarjonta ! tosin kaksi terkkaa kokeili ja toinen oli epävarma ja toinenkin sanoi et 60% veikkaa raivotarjontaa. parin viikon päästä katotaan ultralla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
Kyllä ainakin lks:ssä yrittävät.Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:jep, ekaahan ne ei käännä juuri missään.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja eikkis:onko eka??Alkuperäinen kirjoittaja vieras:rv 32 ja huoli kun perätila edelleen =( synnytys pelottaa
toka ois tulossa. en tiedä vielä yritetäänkö myöhemmin kääntää. mahtuu kuulemma vielä hyvin itsekin muljumaan tuolla.
jotenkin vaan tuntuu että tämä kaveri on muljuntansa tehnyt ja jo yli kuukauden ollut jo väärinpäin.
ku en haluis perätilaa alateitse synnyttää, mutta en myöskään sektiota halua.
Mulle ei kääntämisestä ees puhuttu...saas nähä sitte jos tuonne äippäpolille pääsen.
Uskon kyllä että hyvin mahtuu perätilassakin syntymään =)
Mutta tsempit sulle, että vaavi kääntyis, oon kuullut useemman tapauksen kun vaavi kääntynyt vielä 37 viikolla