Rv 8 ja vuoto!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Apua!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Apua!

Vieras
Mitä tämä nyt on?! Viikon verran vuotanut välillä vaaleanpunaista verta, välillä hiipunut ja välillä ruskeaa limaa. Tänään sitten kirkasta verta ja hyytymiä, mutta ei kipuja! Milloin se keskenmeno tulee jos on tullakseen?! Vai pitääkö tässä vielä viikkoja kestää tätä? Eka neuvola käynti on vasta joulun jälkeen!

Soitat heti huomenna aamulla terveysasemalle ja pyydät lääkärille akuuttiaikaa. Saat lähetteen naistenpolille tms. jossa ultraavat ja katsovat tilanteen.

Kyllä nuo hyytymät ovat aika huono merkki :(

Mun keskenmeno alkoi juuri noin. Mulla oli tosin viikkoja jo 11+5. Parin päivän sisään alkaa varmaan kivut jos menee kesken, mutta eipä noin aikaisin voi mitään vielä asialle tehdä. On mahdollista että on viatontakin vuotoa mutta ikävältä kuulostaa.

Mulla tuli kirkasta verta, kipuja enemmän kuin menkoissa, hyytymiä. Sairaalassa kohtu tuodettiin tyhjäksi. Mutta silti, terve tyttö syntyi <3 (ja vastasi viikkoja siten, että runsas vuoto oli rv 4+ jotain)

Alkuperäinen kirjoittaja ei välttämättä kesken;27681376:
Mulla tuli kirkasta verta, kipuja enemmän kuin menkoissa, hyytymiä. Sairaalassa kohtu tuodettiin tyhjäksi. Mutta silti, terve tyttö syntyi <3 (ja vastasi viikkoja siten, että runsas vuoto oli rv 4+ jotain)

Toivotaan tätä myös aplle :heart:.

Mulla oli vastaavia vuotoja ja kaksosraskaudesta toinen kesken, toinen näistä tuhisee juurikin omassa sängyssään, useinhan kaksosraskauksista toinen saattaa tulla ulos, eli voihan sulla olla niinkin, jos ootte esim. jossain lapsettomuushoidoissa ollu niin eikös niissä oo riskinä kaksosraskaus..

Mulla meni viime keväänä kesken rv 10 noin. Alkoi juurikin kirkkaan punaisella verenvuodolla. Raskauduin uudestaan alkusyksystä ja rv 9 alkoi taas verenvuoto. Pääsin ultraan, kaikki hyvin! Nyt rv 16 ja verenvuoto loppui itekseen noin rv 12 tienoilla. Eli hyvin voi silti asiat olla:)

Mulla oli veristä vuotoa rv 6-16, välillä ruskeaa ja vähän, välillä oikein kirkasta ja paljon. Terve lapsi kuitenkin syntyi :) Tuo oli tosi stressaavaa aikaa, jatkuva menettämisen pelko.. toivottavasti kaikki menee sulla myös hyvin!