Rv 7, toispuoleiset kivut alavatsassa & selässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut

Vieras
Moi!

Olen raskaana 6+2 ja nyt on pari päivää ollut oikealla puolella alavatsaa ja samalla kohtaa selässä ajoittain kovaa pistävää kipua. Ihan kuin joku puukolla pistelisi. Ei koko ajan mutta muutaman kerran päivässä. Mitään vuotoa tai tiputtelua ei ole.

Alkuraskauden ultraan olisi viikko. Pitäisköhän näistä oireista soitella neuvolaan tms. vai voiko olla normaalia? Keskenmenolle ei tietty mitään voi jos se on tullakseen mutta kovasti se nyt pelottaa.

Onko kelläään kokemusta vastaavista oudoista toispuoleisista "puukoniskuista"? Kertokaa ihan rehellisesti jos on ollut ikävästikin päättyneitä vastaavia kipuiluja, pls.

Aurinkoista sunnuntaita joka tapauksessa :flower:

kyllä sellaisia vihlaisuja voi tulla, kunhan ei ihan jatkuvasti ja ihan todella kovasti satu.

Jos siis on jatkuva kova kipu niin hyvä tarkistaa, mutta nuo vihlonnat ovat ihan normaaleja, ja niitä aina välillä kohdun kasvaessa ja niin edelleen tulee sitten ihan loppuun asti.

Heippa!

Kiitos kaikille vastauksista! Lohduttavaa, ettei kukaan ainakaan suoralta kädeltä sanonut että tuohan on selvä km-oire...

Kipu ei siis ole sietämätön mutta sen verran kova kuitenkin, että siihen olen kiinnittänyt huomiota ja vähän huolestunut. Mutta, itse asiassa nyt eilis ip:stä lähtien ei ole pistämistä tuntunut, eli ehkäpä se meni ohi.

Kaksosmahdollisuuden panin ilahduksella merkille ;) Mutta tuota virtsatulehdusta aloin nyt miettimään. Nimittäin, olen kyllä hypännyt wc:ssä ihan hirveästi, viime yönäkin varmaan 4 kertaa. Ekassa raskaudessakin oli tätä mutta vasta huomattavasti myöhemmillä viikoilla. Taidan nyt soittaa sinne neuvolaan tänään ihan varmuuden vuoksi.

Yhteistyössä