Rv 5+0, eikä vielä juuri raskausoireita? Keskenmeno tulossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tein ensimmäisen positiivisen raskaustestin viime viikolla.
Maanantaina tein apteekista saatavan Onni-raskaustestin nelisen tuntia rakossa olleesta virtsasta, ja selkeät viivat tuli. Tänä iltana tein One-step-raskaustestin pari tuntia rakossa olleesta virtsasta, ja ihan selvä viiva tuli ja mielestäni vahvempi, kuin toissapäiväisessä testissä.

Rinnat olivat kiinnittymisen (?) aikaan, 2 viikkoa sitten, aremmat ja nännit melko arat. Nyt rinnat on enää arat, jos niitä taputtelee/hölskyttelee.

Alavatsaa nipistelee. Vessapaperiin on tullut pyyhkiessä ihan vähän vaaleanruskeaa vuotoa, mutta pikkuhousunsuojaan ei ole tullut mitään.

Takana on yksi keskenmeno rv. 5+4. Pelottaa kauheasti, että niinköhän tämäkään raskaus tulee jatkumaan.

Onko tämä oireiden väheneminen merkki siitä että keskenmeno on tulossa?

Mulla alkoi oireet viikolla 7+. Oireiden puuttumisesta ei voi oikein päätellä mitään. Jos taas oireet on kerran ilmaantuneet ja sitten ne yhtäkkiä katoaa, voi jotain mahdollisesti olla vialla.

Ei niitä oireita välttämättä tule. Mulla on ensimmäiset oireet olleet vauvan liikkeet. Jos en olis positiivista raskaustestiä tehnyt ja ultrissa käynyt, en olis mistään tiennyt olevani raskaana.

olisiko sinulla tarkempaa tietoa raskauden kestosta? vaikka pivä ja tunti aikoina, niin voidaan laskea koska raskausoireesi alkaa noin 2,5 tunnin tarkkuudella. ja montako minuuttia vitsasi oli rakossa ennenkuin otit testin? viiden minuutinkin viive voi vaikuttaa testi tuokseen.

Ootko tosissasi? Mulla on ollut ekat oireet kun olen tuntenut liikkeet viikoilla 20+ jotain. Kaikista neljästä. Ja raskaustestejä olen tehnyt jokaisesta vain kerran kun menkat ovat olleet pari viikkoa myöhässä.

Onnellista odotusta ja ota rauhallisesti!

Ei todellakaan oireettomuus kerro mistään. Itselläni kumpikin raskaus ollut oireeton viikoille 10, jolloin pientä pahoinvointia esiintynyt ja sitten sekin hävinnyt!

Yhteistyössä