Rv 42 synnyttäneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja duuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

duuri

Vieras
Miten olette selvinneet hengissä synnytyksestä te jotka olette joutuneet kituuttamaan viime päiviin saakka? Onko vauvat olleet isoja?

Mulla näyttää pahasti menevän sinne 42+0 jos ei jotain pian ala tapahtua ja alkaa hirvittämään. Alunperin en edes juuri pelännyt synnytystä, mutta tämä odottelu herättää kaikenlaisia kamalia ajatuksia...

moi!
olen synnyttänyt molemmat lapseni vko 41+6. poika oli 50,5cm ja 3560g. tyttö oli 49cm ja 3420g. ei kaikista siis kasva jättiläisiä... kaikki tulevat mahd raskauteni luultavasti menevät kanssa käynnistykseen asti, mutta ei se sen kummempaa ole, välistä vain pitempi kestosempaa. jos ei lähde ekalla kerralla.

nauti vain loppuun asti kyllä se vauva sieltä tulee jahka on valmis!!!!!

:heart: :heart:

Mulla meni rv42 ennenkuin pääsin synnyttämään, eikä ollut vauva iso. Pienempi kuin keskivertovauvat yleensä ovat.
Viimeisillä viikoilla vauva ei enää niinkään kasva kunhan siellä mahassa köllöttelee. :D

Synnytin 42+2, pikkuneiti oli 2870 gr ja 46 cm,että ei mikään jättiläinen.
Olihan se hieman tuskastuttavaa odottelua varsinkin viimeinen viikko mutta hengissä siitä selviää ja kohta se on ohi,usko pois!!
Lepää ja ole positiivisella mielellä,pian odotuksesi palkitaan!

Toinen syntyi käynnistyksellä 42+2. Pituutta oli 52cm ja painoa oli 4220g.Olihan se loppuaika tosi tuskasta odottelua ku oli vielä kuuma kesä.No sullakin on pikapuoliin oma nyytti kainalossa.

Hei;

Minäpä synnytin terveen tyttösen viime viikolla tasan rv 43. Synnytys käynnistettiin, koska tyty ei tahtonut itse tulla maailmaan, mutta kaikki meni (loppujen lopuksi) oikein hyvin. Tyttö painoi syntyessään hieman alle neljä kiloa.
Minä olen oikein tyytyväinen että odotin kotona viimeiseen asti; suostuin käynnistykseen vasta kun siihen todellakin oli aihetta (eli huomattiin lapsiveden vähentyneen). Kovin luonnollinenhan tuo käynnistetty synnytys ei voi olla (siitä siis pienoinen moraalikrapula), mutta pääasia että tytöllä on/oli kaikki hyvin.

Jaksamisia.

Mulla syntyi kanssa kolmas lapsi viikolla 42+1. Oli 4200g ja 51 cm, kiloa isompi kuin esikoiseni. Isosta koosta huolimatta kaikki meni hyvin ja synnytyksen jälkeenhän ne kaikki kivut unehtuu sekunnissa, kun pikkuisen nyytin saa syliinsä. Tsemppiä! =)

Yhteistyössä