Rv 41+5 ja vaisut liikkeet :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolissaaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolissaaaa

Vieras
Olen käynyt jo kahdesti käyrillä viikon sisään kun vauva on liikkunut vähän ja vaisusti. Ovat ottaneet käyrän mutta ultraa ei ole otettu rv 19 jälkeen. Taas tänään vauva ollut vaisu, olen valvonut 12h mutta sen 10 liikettä sain vain kerran, muuten vauva liikkuu ehkä pari vaisua liikettä per tunti. Viimeksi sairaalassa jäi kurja olo kun kätilö vaan tylysti sanoi että "alkaa kuule vaan tila siellä varmaan loppua". Menisittekö te vielä näytille? Käynnistys ylihuomenna. Huolettaa :(

Nyt hirveet ruuhkat..eivät käynnistä ihan helpolla,mutta itsekkin kävin näytillä kun supisti pari päivää tosi paljon ja vauva
oli vaisu,otettiin käyrät ja myös ultra ja kaikki ok..mutta parempi käydä turhaa näytillä kun kotona murehtia:)

Samanlaista se on ollut mulla. Lapset syntyneet 42+0 ja 40+6. Itse en ollut mitenkään erityisen huolissani, tilaa tosiaan oli vähän. Jopa niin vähän, että ekan lapsen jalkakin oli ihan hassusti kääntynyt. Mutta ehkä sun oman mielenrauhasi takia kannattaa mennä.

mene ihmeessä näytille, kun olet huolissasi! on sulla siihen täysi oikeus. voihan olla, et tila on vähissä ja siksi vähän liikkuu, mut mistäs sitä vois tietää......

Ruuhkaa tosiaan on, mut selkeästi liikelaskennan kriteerit ei täyty, niin näytille vaan!!! Muista kotona kuitenkin kunnollinen nesteytys, vettä lasillinen joka tunti ja yritä vähän syödä jotain ja jos sama tilanne niin sairaalaan!! Ei tossa tilanteessa kätilökään varmasti tarkoita olla tyly, ehkä sinua rauhoittaakseen todennut, että alkaa tila loppua :)
Useimmille vähänkin kauemmin töitä tehneelle on kuitenkin ainakin kerran tullut vastaan se liikehäly, jossa ääniä ei ole löytynytkään :(, kyllä tuohon aina vakavasti suhtaudutaan!

Yhteistyössä