rv 41+ 2 ja supistuksia ja ei...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja omituinen odottaja rv 41+2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

omituinen odottaja rv 41+2

Vieras
Mitäköhän pitäisi tehdä kun aamulla klo 3-4 säännöllisiä kipeitä supistuksia noin 30 sekunttia kerrallaan 5-10 minuutin välein... sitten taas klo 4-5 ainoastaan noin 4 30 sekunnin supistusta
klo 5-7 taas noin 10 minuutin välein supistuksia ja kestoiltaan noin 30 sekunttia sitten klo 7-9 taas säännöllisiä kipeitä supistuksia ja klo 9 eteenpäin noin 10-15 minuutin välein kipeitä supistuksia ja paikat kipeät... ja nyt välillä kipeitä supistuksia

tuleeko toi vauva tuolta koskaan pihalle ja pitäiskö lähteä käymään sairaalassa katsastanassa tilannetta... ja joo olen niin säälittävä tässä epätietoisuudessani että olen yhden lapsen synnyttänyt alateitse....

Mksi ei voi vaan holahtaa ne vedet lattialle niin lähtisin heti sairaalaan...

Kiukuttaa ja itkettää ja pelottaa....

Kuulosta ennakoivilta supistuksilta. Kokemuksesta varmaan tiedät, että kun synnytys alkaa, niin sitä ei kahta kertaa tarvitse miettiä onko se nyt syntymässä vai ei. Vai millä tavoin esikoisesi synnytys on käynnistynyt?

Odottavan aika on (turhankin!) pitkä! Tsemppejä loppurutistukseen.

• Tykkää
Reactions: Aamuäree
jos sul ei ole pitkä matka synnärille ni voithan käydä näytillä. Mut kyl sä sitten olet ihan oikeasti niin kipeä ettet mieti jot pitääkö lähteä vai eikö. Mul itellä kaikissa synnytyksissä on supistellu epäsäännöllisesti, mut oon sit tosiaan ollu sen verta kipeä et on ollu pakko lähteä.

Aina voi soittaa synnärille ja kysyä sieltä neuvoa. Itselläkin oli tuollaista kuten kuvailit ( kaikkineen 6 viikkoa, tosin saattooi olla useamman päivän väli, että mitään ei tuntunut yhtään supparia ja sitten saattoi supistella monta päivää putkeen) Mulle sanottiin, että pitää olla säännölliset supistukset joko 5- 10 min välein ja niin kipeitä että suihku ja panadol ei auta yhtään.

noin 45 minuuttia synnytyssairaalaan ja esikoinen täytyy hoitaa hoitoon.... Esikoisesta kävin iskiaskivun takia hakemassa kipupiikin ja jäin nukkuun sairaalaan kun en ollut 2 yöhön nukkunut ja aamulla olinkin niin auki etten enää kotiin mennyt ilman lasta

ootte oikeasssa sitten kun olo on niin sietämätön niin sitten sairaalaan... on vaan jotenkin tosi vaikea tietää koska olo on niiiiiin sietämätön kun olo on jo aika sietämätön....

=D Ja myönnän että aika säälittävä olo on juuri nyt =D !

Kiitoksia niille jotka valaa järkeä tähänkin päähän tällä hetkellä ....

soitin aamulla sairaalaan ja sanottiin vaan että supistusten pitäisi olla minuutin kestoisia ja sitten kun ei kotona enää pysty oleen... vakivastaus siis sairaalasta...

tuo synnytystä ennakoiva vaihe saattaa kestää monta päivää. ois hyvä jos nyt saisit levättyä ja ehkä kohtukin lakkais supistelemasta ja sais sekin levättyä ennenku todellinen koitos alkaa. ota panadolia ja mee suihkuun ja sitte nukkumaan.. jos 15min oon väli niin just ehtii torkahtaa ennenku taas supistaa..
mulla ekassa synnytyksessä supisteli kipeästi noin vuorokauden ennenkuin synnytys varsinaisesti käynnisty, supistukset oli säännöllisiä 5min välein, mutta ne ei edenny mihinkään ja oli vaan just 30-45s kestoltaan. sitte ku homma tosissaan alko niin kohtu ei meinannu jaksaa supistella ja hirveet määrät oksitosiinia tiputtivat että saivat supistukset pysymään käynnissä.

Yhteistyössä