Rv 41+2, harjoitussupistus aina kun nousee seisomaan tai kavelee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja karma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aktiivinen jäsen
27.08.2010
1 931
0
36
Helsinki
minalupaan.blogspot.com
Istuskelen tallakin hetkella sohvalla, mutta aina kun nousen seisomaan ja vahankin kavelen, niin huomaan vatsan kovettuvan.

Onko kenellakaan ollut samanlaista tilannetta lahella synnytysta? Jos lahden nyt kavelylle, niin onko mahdollista, etta harjoitussupistukset muuttuvat oikeiksi supistuksiksi? Onko kenellakaan kaynyt nain?

Nyt tassa ihan taman paivan aikana olen siis huomannut naiden harjoitussupistusten lisaantymisen. Sanotaanko, etta viikon sisaan olen kokenut ensimmaiset harjoitussupstukset koko raskausaikana, etta kaipa tassa lahemmas synnytysta koko ajan mennaan.

Kuinka kaukana teilla on ollut synnytys siita, kun harjoitussupistuset ovat lisaantyneet? Miten kaynnistyi?

mulla kovettelee mahaa kans aina ku nousen tai vähän käppäilen. olen kyllä myös kärsinyt oikeista kovista ja kipeistä supistuksista koko raskauden.
mut noi harkkas. eivät kestä ku ihan hetken...
nyt viikkoja 35

Oho! Huomasin muuten oleellisen virheen otsikoinnissa. Hehe. Tosiaan rv 40+2 menossa, ei 41+2!

Mutta joo tietysti synnytyksen kaynnistyminen olisi kiva juttu, kun sita jo osaa odottaakin! Joka yo sita menee nukkumaan miettien, etta jokohan tana yona saa lahtea laitokselle, mutta ei viela menneina oina ole sita paassyt kokemaan. No katsotaas joskos seuraavana!

Yhteistyössä