Rv 40+0 ja vauvan liikkuminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mianna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mianna

Vieras
Että kehtaakin tämä kolmas mennä yli lasketun ajan..kaksi ekaa syntynyt viikkoa ennen.
Mutta siis,vauva liikkuu päivisin vähänlaisesti.Jos teen liikelaskentaa,tulee kyllä se 10 liikettä per tunti.Illalla sitten yleensä liikkuu enemmän.Yöt tuntuu nukkuvan myös,ei herää kun käyn itse VAIN 7 kertaa veskissä.
Mutta siis onko ihan ok,jos vauva on päivisin hiljaa ja illasta vilkkaampi ja sikäli kun tuo liikelaskenta täyttyy?jotenkin vain kaksi aiempaa ollee paljon vilkkaampia ja tämä tuntuu hiljaiselta,ei kai se ole merkki että sillä on jotenkin huonosti asiat...?

ai katoppa vaan..kasassa vielä. :D
tuttua. 2 ekaa tuli ennen la. kolmas ja neljäs meni yli. :kieh:

eiköhän kaikki on ihan hyvin kun kerran liikkuu. tsemppiä ja pitkää pinnaa. b=)d :hug:

Mulla tuli vain mieleen sellainen, että oisko siel vauvalla jo siellä kohdussa sen verran ahtaampaa ettei enää mahdu niin liikkumaan? Uskoisin siis, että kaikki hyvin! Tietty jos kovin vaivaa, niin voithan soittaa neuvolaan huomenna, että tsekkaisivatko, et kaikki ok =) Ihanaa loppu odotusta :)

Meillä poika oli tosi vilkas jo masussa. Tyttöä kun odotin, saattoi kulua koko työpäivä 7-8 tuntia, etten tuntenut liikkeitä. olin tietysti ihan sisäisessä paniikissa, mutta kun tulin kotiin ja rauhoituin sohvalle, liikkeitä tuntui hyvin. Vauvat ovat erilaisia jo masussa.

Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

eiköhän kaikki on ihan hyvin kun kerran liikkuu. tsemppiä ja pitkää pinnaa. b=)d :hug:

Kappas joo,ei paljon huvita kirjoitella kesäkuisissa kun ei oo oikein asiaa...*kele,en jaksa edes kirjautua tänne kun tympii!
Mutta siis tämä oli tänään huolenaiheena..
Ihan älytöntä että tää menee tällä lailla "yli" ja voit kuvitella nämä ilmat on sitten ihania..

Alkuperäinen kirjoittaja Mianna:
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:

Kappas joo,ei paljon huvita kirjoitella kesäkuisissa kun ei oo oikein asiaa...*kele,en jaksa edes kirjautua tänne kun tympii!
Mutta siis tämä oli tänään huolenaiheena..
Ihan älytöntä että tää menee tällä lailla "yli" ja voit kuvitella nämä ilmat on sitten ihania..

juup. onneks pääsin omasta pötsistä eroon ennen ku alkoi kunnon helteet. tai sillon toukokuun lopussahan oli kaameen lämmintä mutta sen jälkeen olikin ihan mukavaa. :D

Mulla oli esikon kans nuin.Päivät hiljasia ja illalla möyri. Hiljeni paripäivää ennen synnytystä kummasti. Melskas rv40+0 kunnolla ja synty yllättäin 40+1 jota en ois voinu uskoa edellis päivänä.

Yhteistyössä