rv 4+5(noin) ja maha järkyttävän kokoinen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja help
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

help

Vieras
Voiko tämä edes olla mahdollista? Maha on todellakin kasvanut paljon ja viikkoja (itse laskien ) vähän. Onko jokin pielessä tai onkohan raskaus kuitenkin luultua pidemmällä. Neuvolassa vasta rv 12 ultraus.
Ensimmäisestä ja toisestakaan ei tälläistä mahaa koskaan. Olen hoikka ihminen ja vatsa ollut litteä. Kuitenkin viikkojen nähden tuskin voi kasvaa tälläiseksi palloksi. :D

Nesteturvotusta.. Joillekin tulee ja joillekin ei tule ollenkaan sitä.- Näyttää vähän samalta kuin itse massu kun kohtu kasvanut. Mulla oli myös melkoinen pömppä jo ensiviikoilla.

Mä jo hiukan säikähdin tätä mahaani :D En kuvaa laita, koska ei ole kuvaa ennen raskautta näyttää. Kuitenkin maha on kookas ja koskaan aikaisemmissä raskauksissa ei tälläistä. Ehkä täältä tulee sitten eri sukupuolta oleva ;) Koska tää turvotus laskee? alavatsa ei ole turvonnut, mutta navan seudulta(hiukan alta) jykkä ylämäki ja kumpu alkaa :D

Alkuperäinen kirjoittaja help:
Mä jo hiukan säikähdin tätä mahaani :D En kuvaa laita, koska ei ole kuvaa ennen raskautta näyttää. Kuitenkin maha on kookas ja koskaan aikaisemmissä raskauksissa ei tälläistä. Ehkä täältä tulee sitten eri sukupuolta oleva ;) Koska tää turvotus laskee? alavatsa ei ole turvonnut, mutta navan seudulta(hiukan alta) jykkä ylämäki ja kumpu alkaa :D

Mulla ei laskenut ollenkaan :D rv8+ kyseltiin että onkos teille perheenlisäystä tulossa :whistle: Mut suht isot mahat mulla ollut joka raskaudessa, ehkä tulee esille vielä niin hyvin, kun en mikään pitkä ole..