rv 39+1 ja valkovuoto haisee välillä ihan verelle! ja on lisääntynyt ja vetistynyt selvästi. muilla ollut tällaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
on nyt ihan kirkasta ja ohutta, ei enää valkoista. haisee välillä ihan verelle vaikkei verta näy. voiko enteillä synnytyksen alkamista? menkkajomotusta kun tuntuu niin sitten aina tuo tuoksukin tulee, välillä ei haise miltään.

voisin kuvitella, että lapsivettä tihkuu. Mulla alkoi synnytys menkkamaisella säryllä ja sitten tuli limatulppaa hieman.. Millon sulla neuvola, kannattaa kysyä sieltä..

neuvola on torstaina. en mä toisaalta mieltäis tätä lapsivedeksi kun ei kuitenkaan pikkarit kastu tms. voiskohan tää enteillä sitten limatulpan irtoamista? tuliko sulla verisen hajuista vuotoa?

mulla vanu ja veny valkovuoto viimesen viikon..oli pakko olla sit jo loppuvaiheessa side housuissa..eikä kyseessä ollut lapsivesi..se teki olotilan todella epämiellyttäväksi:( ja mulla se oli aluksi kirkkaampaa ja sit alkoi olemaan vanhan veren oloista..kunnes alkoi muistuttaa vihreetä..kukaan ei kuitenkaan äippäpolilla reagoinut mun kommenttiin..

Yhteistyössä