RV 38 + supistukset, joita tulee hieman poissa oleva "humala olo" ja kasvojen kuumotus? NORMAALIA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Raskaana ekaa kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Raskaana ekaa kertaa

Vieras
Siis rv 38 alkoi tänään. Supistuksia tullut jo monta viikkoa, mutta nyt mennyt kipeämmiksi ja nyt tullut myös muita outoja tuntemuksia niiden aikana.
Supistus kun tulee niin minulle tulee kuumottava olo kasvoista ja päässä tuntuu "oudolta" vähän kuin olis humalassa tai jossain lääkkeissä, vähän sellainen ontto, irallinen olo. Hengitys vähän vaikeutuu tai tuntuu raskaalta. Tietty myös vatsa kiristyy ja sitä pakottaa ja sattuu.

Onko nuo "humala" olot ja hengityksen vaikeutuminen, kuumotus normaalia???? Menee kyllä ohi supistuksen jälkeen. En vain ole ennen kuullut, että kukaan puhuisi moisesta...

Mulla oli "humala olo" koko raskauden läpi :laugh: Etten kyllä tommosia muista... Kuumotuksiakin oli ties missä..

Kyllä sen sitten huomaa kun synnytys alkaa.. Tai no ei niinkään ehkä voi sanoa. Mutta jos tunnustelet tuntemuksiasi noinkin herkästi niin uskon että huomaat jos supistukset tihenevät ja kovenevat. Se on menoa sit :)

Mulla oli "humala olo" koko raskauden läpi :laugh: Etten kyllä tommosia muista... Kuumotuksiakin oli ties missä..

Kyllä sen sitten huomaa kun synnytys alkaa.. Tai no ei niinkään ehkä voi sanoa. Mutta jos tunnustelet tuntemuksiasi noinkin herkästi niin uskon että huomaat jos supistukset tihenevät ja kovenevat. Se on menoa sit :)

Juu, siis ei supistukset ole mitenkään vielä säännöllisisä vaan niitä tulee joinain päivinä ehkä hassut 2 ja toisina päivinä 20 :-) Ja usko kyllä, että sitten kun on aika niin sen kyllä tietää. Mutta vain on ihmettänyt tuo humalainen olo, silloin on pakko pysähtyä istua, ihan kuin olisi vahvemmassakin humalassa/päihteissä tai jotain. Pää kuin haminan kaupunki :-O Mietin vain, et tuleeko mulle joku happivaje tai jotain supistusten voimasta tai jotain... En minä tiedä, kun on eka raskaus kyseessä...

Se vauva voi ehkä painaa jotain suurempaa suonta, jolloin tulee tuollainen olo... Itsellä ainakin ihan loppuraskaudessa ihan vain sellällään maatenkin, joten niin ei voinut olla kauaa...

Yhteistyössä