Rv 38+3...Jalkasärky oikeassa jalassa..Mitä tämä on????

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jon"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jon"

Vieras
Plääh, tuntuu että tulen hulluksi vaivoineni. Nyt parina aamuna herätessäni, lonkka tuntunut tosi oudolta, ihan kuin siellä olisi jotain ylinmääräistä. Tuntuu kuin nukkuisin jonku kovan päällä. Noh, kipu on sitten hellittänyt ja asia unohtunut.. Mutta tänään lonkka ollut todella kivulias, ja on yltynyt. Nyt on sitten polvikin kipeä samasta jalasta. Kipukohta polvessa turvonnut hieman kun vertaa toiseen jalkaan..
Mitähän tässä nyt pitäisi tehdä...odottaakko vain?vai?

suosittelisin lämpimästi ainakin soittoa lääkärille että mitä tehdä. toki kyseessä voi olla jotain ihan vaaratontakin, mut parempi käydä näyttää ajoissa tohtorille kuin taas odottaa liian pitkään.

En ainakaan itse tunnustelemalla tunne lämpimäksi..Ja punoitukseen vaikea sanoa, molemmat polvet punoittavat...huooh..Ei kai nyt vaan jotai tulppaa vielä tähän!!:(

kannattaa käydä lääkärilläihan oikeesti. onko siinä semmonen puristava tunne?

mulla epäilivät keuhkotulppaa vikassa raskaudessa, hyvä kun eivät korville antanu kun olin pari päivää kuunnellu oireita ja sit tulin omalla kyydillä lääkäriin.
no oli väärä h'lytys mutta kyllä muuten sain hyvää hoitoa.

Ei kai veritulppa ole koskaan polvessa tai lonkassa? Mun mielestä nuo kuulostaa ihan normaaleilta loppuraskauden rasitus/hermokivuilta. Toki lääkäriin voi aina soittaa.

Mene mahdollisimman nopeasti käymään lääkärissä. Kuulostaa veritulpan oireilta. Tutulla oli jokin aika sitten loppuraskaudessa tuo, oireet hyvin samoja!!

Alkuperäinen kirjoittaja kannattaa käydä;25410182:
Mene mahdollisimman nopeasti käymään lääkärissä. Kuulostaa veritulpan oireilta. Tutulla oli jokin aika sitten loppuraskaudessa tuo, oireet hyvin samoja!!

Itse mietin tuota kun kipu etenee niin nopeasti...Jalka tuntuu levossa turralta/tunnottomalta...Vähän tuntuu lämpimältäkin, mutta käsi ei lämpöä tunne kyl..

Yhteistyössä