rv 37+ ja seksin jälkeen tulee limaista vuotoa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona kysyn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona kysyn

Vieras
Tätä tullut nyt n. rv 34 lähtien ja on erittäin runsasta seksin jälkeen pari päivää. Mutta päivittäin tullut rv 34 lähtien limaista,kirkasta(jos kellertävää ) vuotoa.Mistä johtuu? *noloa*

Alkuperäinen kirjoittaja nolona kysyn:
Alkuperäinen kirjoittaja Jansku08:
limatulppa?

Voisiko sitä tulla seksin jälkeen runsaammin? On kyllä limatulpan kuvailemaan eritettä.

Tohon en osaa vastata. Mulla kun ei tullut koko limatulppaa. Tai tuli varmasti, mutta en huomannut kun vesien menon takia lähdin synnyttämään eikä sitä ennen ollut tapahtunut mitään.

Mulla tyttö syntyi rv 37+1. Itse olen syntynyt rv36+1 ja veljeni rv33+2 eikä kummallakaan ole ollut syntyessään (eikä jälkeen päin) mitään ongelmia. Tietty ei voi tietää, että olisiko sinun vauvallasi jos nyt jo syntyy, mutta kyllä tuolla viikolla jo aika kehittynyt vauva on. Painoa kerää enää pääasiassa, eli pieni varmasto olisi.
Toivotaan silti, että ei vielä tulisi ulos!

Alkuperäinen kirjoittaja nolona kysyn:
limatulppa?

Voisiko sitä tulla seksin jälkeen runsaammin? On kyllä limatulpan kuvailemaan eritettä.

Tohon en osaa vastata. Mulla kun ei tullut koko limatulppaa. Tai tuli varmasti, mutta en huomannut kun vesien menon takia lähdin synnyttämään eikä sitä ennen ollut tapahtunut mitään.

Mulla tyttö syntyi rv 37+1. Itse olen syntynyt rv36+1 ja veljeni rv33+2 eikä kummallakaan ole ollut syntyessään (eikä jälkeen päin) mitään ongelmia. Tietty ei voi tietää, että olisiko sinun vauvallasi jos nyt jo syntyy, mutta kyllä tuolla viikolla jo aika kehittynyt vauva on. Painoa kerää enää pääasiassa, eli pieni varmasto olisi.
Toivotaan silti, että ei vielä tulisi ulos!

Jaa olitkin jo rv37 :) katsoin ensin, että rv 34 :) sorry!

Yhteistyössä