rv 36, mahaa kiristää, auuu!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hömppä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hömppä"

Vieras
Raskausviikkoja siis 36 ja on niin tuskaisaa olla, että ei mitään rajaa. Harkkasupistuksia tulee koko ajan ja mahaa kiristää niin, että missään asennossa ei ole hyvä olla. Siis onko tää normaalia? Miten tuskaisaa onkaan sitten myöhemmillä viikoilla, kun varmasti tuntuu siltä, että maha repeää. Auu!

Kuinka usein sulla tulee niitä supistuksia? Ei mulla harjoitussupistukset koventuneet missään vaiheessa, samanlaiselta kiristykseltä tuntuivat loppuun asti. Ja itseasiassa synnytyssupparit olis menneet samaan kategoriaan, jos ei selkään olis myös sattunut.

mulla viikkoja yhtä paljon ja tuntuu että vatsa repeää. (luojan kiitos ei ole revennyt oikeesti :)) Ja kun supistelee niin tuntuuhan se ikävältä, kuin maha olisi kiviä täynnä. Mutta onneksi tää onkin pian ohi :)

Supistelee 10 min välein, tasaiseen tahtiin siis. On supistellut paljon koko raskauden ajan ja kuulemma on paikat ihan kypsät, siis kohdunkaulaa ei paljoa jäljellä.
Oonkin ihan rikki, että jos tämä meno jatkuu rv 40 ja ylikin asti, niin ou mai gaad!
Ja Leenalle, joka harmailee, niin joo, mulla on supistellut noin rv 20 alkaen monta kertaa tunnissa ja kyllä ne siis jotain ovat aikaiseksi saaneetkin, mutta kyllä sanoisin silti, että kipua pitää tulla kunnolla mukaan ennen kuin on oikeesti tosi kyseessä. Ja rv 34 on ihan hyvät viikot, sen jälkeen ei synnytystä enää estelläkään. Tosin vauvalle paljon pare, että pysyy masussa vaan!

[QUOTE="hömppä";25204823]Supistelee 10 min välein, tasaiseen tahtiin siis. On supistellut paljon koko raskauden ajan ja kuulemma on paikat ihan kypsät, siis kohdunkaulaa ei paljoa jäljellä.
Oonkin ihan rikki, että jos tämä meno jatkuu rv 40 ja ylikin asti, niin ou mai gaad!
Ja Leenalle, joka harmailee, niin joo, mulla on supistellut noin rv 20 alkaen monta kertaa tunnissa ja kyllä ne siis jotain ovat aikaiseksi saaneetkin, mutta kyllä sanoisin silti, että kipua pitää tulla kunnolla mukaan ennen kuin on oikeesti tosi kyseessä. Ja rv 34 on ihan hyvät viikot, sen jälkeen ei synnytystä enää estelläkään. Tosin vauvalle paljon pare, että pysyy masussa vaan![/QUOTE]

Käypä synnärillä näytillä, kuulostaa ihan synnytyksen käynnistymiseltä.

Yhteistyössä