rv 36 ja hiiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mulla on ihan selviä hiivatulehduksen oireita mutta mietin että uskallanko alottaa kuurin ilman lääkärissä käyntiä?? Toisaalta parempi kait se hiiva ois hoitaa pois ennen synnytystä mutta uskaltaako sitä käytää niitä emätinpuikkoja? Eihän siitä vauvalle mitään haittaa pitäs olla??

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
canestenia vaan, mutta ei sitä 1pvän kuuria ja emätin puikot pitää laittaa ilman asetinta!

Just tällaisten ohjeitten vuoksi ei kannattaisi paljon palstalla kysellä näitä asioita...Ei kannata ottaa riskiä tulehdusten suhteen.

Alkuperäinen kirjoittaja et voi:
canestenia vaan, mutta ei sitä 1pvän kuuria ja emätin puikot pitää laittaa ilman asetinta!

Just tällaisten ohjeitten vuoksi ei kannattaisi paljon palstalla kysellä näitä asioita...Ei kannata ottaa riskiä tulehdusten suhteen.

mulle on kyllä ihan neuvola lääkäri antanut tämän ohjeen puhelimessa, joten äläpäs yritä mitään....
Saman vastauksen ap saa kun soittaa lääkärille aamulla!

Alkuperäinen kirjoittaja et voi:

mulle on kyllä ihan neuvola lääkäri antanut tämän ohjeen puhelimessa, joten äläpäs yritä mitään....
Saman vastauksen ap saa kun soittaa lääkärille aamulla!

Niin ja kun sulle nyt kerran on noin sanottu, niin mitään muuta vaihtoehtoo ei koskaan ookkaan. Että kaikille ketkä kysyy hiivasta niin vissiin sanotaan että marssi apteekkiin. Eiköhän nämä oo yksilöllisiä tapauksia kaikki.

Mulla iski hiiva kaksi päivää ennen yliaikakontrollia (rv 41+5), soitin synnärille ja kysyin mitä teen, lääkäri antoi ohjeeksi että canestenia ilman asetinta eikä työnnä niin syvälle kun normaalisti työntäisi. Yhden päivän kuurin käytin, ei siitä sanonut mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja isäntä:
Oot viikon syömättä hiiva ja sokeri/hiilihydraatti pitoisia tuotteita.. hiiva on poissa ja toiseksi maitotuotteita kohtuudella..

Tähän lisäisin, että mitään kertakäyttöisiä pikkuhousunsuojia ei sitten ainakaan kannata käyttää!

mulla siis oireina kutina ja sellanen kokkareinen valkovuoto. tosi inhottavalta tuntuu. siksi kyllä olis helpottavaa alottaa toi kuuri. taidan kuitenkin odottaa huomiseen ja soittaa neuvolaan niin ei sit käy vaivaamaan mieltä. kiitos teille vastauksista.

Yhteistyössä