Rv 35 ja voisiko nämä olla merkkejä lähestyvästä synnytyksestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ekan odottaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ekan odottaja

Vieras
Oliko teillä mitään oireita ennen synnytystä tai siis sen alkamista? :)

Mulla on nyt ollut tälläisiä oireita joita ei ole vielä ennen ollut.

- Alaselkään koskee, sekä välillä saattaa tulla vihlaisuja yläselästä alemmas.
- Kova kipu emättimessä, vihlominen ja tuntuu kuin puutuisi.
- Nyt myös alkanu tuntua painetta alapäässä.
- Tänään vääntänyt hulluna mahaa, istuin puoli tuntia vessassa kun kamala ripuli tuli..
- Lähipäivinä ollut lantiokipuja.
- Muutaman päivän ajan valkovuoto alkanut tulla nestemäisenä ja iha lorahtelemalla.
- Nyt 2 päivän ajan ollut sellaista, että olen todella pirteä, mutta yht äkkiä alkaakin kamala väsymys ja päänsärky.. Sitten se lakkaa ja saattaa tulla uudestaan.

Mitäs tuumaatte? :) Toki toivon, että pikkuinen pysyy sisällä viikolle 37 asti vähintään, mutta jännittyneenä odotan jo synnytystä. :)

Ja lisään vielä että rinnat kipeytyneet nyt uudestaan?? Mulla on kyllä jo reilu 2kk ajan tullut nestettä niistä, mutta nyt ne aristaa ja vuotaa todenteolla..

menkkamaiset kivut kuuluu loppuraskauteen ja ne valmistelee kroppaa synnytykseen. ei kuitenkaan tarkota et synnytys olis mitenkään lähellä.

kannattaa käydä tarkistuttamassa että toi sun valkovuotos on valkovuotoa ettei lapsivedet tihku pois.

Musta noi sun oireet kuulostaa ihan normaaleilta loppuraskauteen kuuluvilta jutuilta. :) Ihan rauhassa vaan odottelet, ei se synnytys sit huomaamatta ohi mee. Kumminkin voi mennä vielä pitkään ennen kuin se aika on.

Yhteistyössä