rv 35 ja kuului naksahdus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Manskumamma

Aktiivinen jäsen
19.08.2005
1 025
0
36
Mulla nyt rv 35 ja eilen, kun vauva liikkui oikein paljon niin mahasta kuului naksahdus.. voiko sikiön nivel naksahtaa yhtäkkiää?
Makailin sohvalla ja mies toisella muutaman metrin päässä yhtäkkiää kuulin ja tunsin sellaisen naksahduksen oikealla puolella mahaa.. Ennenkö mä ehdin mitään sanoa mies tuumas, et joo mä kuulin sen, mikä se naksahdus oli?
Mä sanoin, että en tiedä, mahasta se tuli :/
Vauva on ainakin liikkunu sen jälkeen ihan hyvin, mut mä vaan mietin, että onko tuollainen naksahdus ihan normaalia näillä viikoilla? mä nyt kumminkin kolmatta odotan enkä oo ennemmin vastaavaa ääntä mahastani kuullu, enkä ole kuullu kenenkään muukaan sellaista kuulevan.. Mietin täs, että oliskohan mun kumminkin pitäny soittaa neuvolaan :/

ja loppua kohden saattaa naksua useemmin:)mulla naksu kuuluvasti ja tuntuvasti kanssa maha neljättä odottaessa enkä tiedä mistä johtui mutta kaikki kuiteskin kunnossa aina.

Alkuperäinen kirjoittaja melle:
Liitokset paukkuu, tuttua...

Mulla ainakin kuuluu napsahduksia ihan mahasta, eikai ne liitokset sielä oo? Vaikka kai se ääni voi kuulua mistävaan, mahaan mä sen vaan kuvittelen.

Ja ap:lle mulla siis napsuu kans rv38+3 ja napsuntaa on kuulunu pitkin raskautta.

:D mulla on naksunu kummallaki kerralla! ja se tosiaan kuuluu aika hyvin toistenki korviin! mitä lie pauketta ja mekastusta.. en kyl kertaakaan soittanu mihkään naksahtelujen takia.. en kyl tiedä miks en soittanu.. en vaan soittanu.. :/

Mulla naksuu maha kans :) Ekalla ei naksunut, tokalla ja nyt tällä kolmannella naksuu. Ja tosiaan siis naksuu mahassa, ei mun omissa nivelissä. Tai ne niveletkin naksuu, mutta sen huomaan kyllä.

Joku sanoi että se kuuluu sikiökalvoista? :o

Mä itekin tavallaan säikähdin, kun yhtäkkiää naksahti, mut juu eipä ainakaan vedet menny, sen olisin huomannu :D
Just muistin, et mun pitää mennä neuvolas käymään huomenna, kysyn sitten samalla jos vielä mieltä vaivaa.

Mulla kuulunu kanssa :D

kysyin neuvolassa ja sanoi että ei tiedä mistä johtuu mutta moni sanonut samaa ... ja kuulema siitä voi kuulua naksahdus jos kalvot puhkee itekseen mutta sitte tulis myös lapsivettäkin joten mulla se ei ollu sitä :D

mä olin viimisellä raskausviikolla kun tuntui että sähköinen aalto olis käynt läpi koko kehon. se valtava kipuaalto lähti selästä. ajattelin että vauva potkas voimalla sisäelimiä.