rv 34+ ja sähköisku

• Viestiketjun aloittaja amatööri
  • Ensimmäinen viesti
-
Kaveri sai kanssa odotusaikana sähköiskun eikä sille tullu ainakaan mitään siitä. Oli muistaakseni pari viikkoa pidemmällä kuin sä. Soita kuitenkin äippäpolille tai synnärille, ne neuvoo mitä tehdä.

lily
en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja lily:
en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
mut eikö se ollu aikaisemmilla viikoille?

lily
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mut eikö se ollu aikaisemmilla viikoille?
luuultavasti oli, en muista tarkasti.

Eikös se ollu Marika "Salarakas" Fingerroos, joka sai tietokoneen hiirestä tällin ollessaan rv7 (tai jotain vastaavaa) ja se km ois johtunu siitä.. Näin tais 7-pävää-lehdes kertoa viime kesänä..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja :
Eikös se ollu Marika "Salarakas" Fingerroos, joka sai tietokoneen hiirestä tällin ollessaan rv7 (tai jotain vastaavaa) ja se km ois johtunu siitä.. Näin tais 7-pävää-lehdes kertoa viime kesänä..
näin tais olla. Tosin mulle sanoi juuri lääkäri, että käteen kun sen iskun sai, niin ei ole haittaa.

sähkötyttö
Onhan noita naisia, jotka on menneet koomaan salamaniskusta ja synnyttäneet silti ihan terveen lapsen. Lapsi oli siis mahassa salamaniskun aikaan. :)

Ite sain avonaisesta pistorasiasta toista lastani odottaessani säkärin ja se oli sellainen tälli, että nahka paloi sormesta. Tuolla tuo sähköshokkilainen pelaa tietokoneella nyt ja on 9 vuotias. ;)

Yhteistyössä