amatööri
Asensin äsken lamppua ja yksin kertaisesti unohdin katkaista virran, sain sitten sähköiskun piuhoista. Pitääkö mun nyt huolestua tuon vauvan takia?
no vähän käänsi kylkeä.Alkuperäinen kirjoittaja hui!:Kyllä mä olisin huolestunut! Reagoiko vauva jotenkin iskuun? Soittaisin äitiyspolille ja kysyisin.
mut eikö se ollu aikaisemmilla viikoille?Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
soitettu, ei huoltaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Soita polille/päivystykseen ja tarkista asia sieltä
luuultavasti oli, en muista tarkasti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mut eikö se ollu aikaisemmilla viikoille?Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
Eikös se ollu Marika "Salarakas" Fingerroos, joka sai tietokoneen hiirestä tällin ollessaan rv7 (tai jotain vastaavaa) ja se km ois johtunu siitä.. Näin tais 7-pävää-lehdes kertoa viime kesänä..Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.
näin tais olla. Tosin mulle sanoi juuri lääkäri, että käteen kun sen iskun sai, niin ei ole haittaa.Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Eikös se ollu Marika "Salarakas" Fingerroos, joka sai tietokoneen hiirestä tällin ollessaan rv7 (tai jotain vastaavaa) ja se km ois johtunu siitä.. Näin tais 7-pävää-lehdes kertoa viime kesänä..Alkuperäinen kirjoittaja lily:en haluaisi sua pelästyttää turhaan, mutta olen lukenut lehdestä että jonkun julkkiksen (en enää muista kenen) vauva kuoli mahaan kun se nainen sai sähköiskun kotonaan. eli kannattaa varmaan soittaa kuitenkin sinne polille.