Rv 34 ja itkettää ihan koko ajan!!!

• Viestiketjun aloittaja "Inka"
  • Ensimmäinen viesti
"Inka"
Tähän asti onkin mennyt oikein mukavasti. Nyt alkanut nämä jatkuvat itkukohtaukset. itkettää ihan koko ajan. Lasten ei tarvitse kuin hiukan tapella niin minä alan itkemään jne. jne. Ihan hullua. Aikaisemmissa raskauksissa eni tätä ole ollut. Epäilen jo seonneeni! Varsinkin tänään on ollut ihan kauhea päivä.

rv32
Miulla menossa rv32 ja vähän samanlaista täälläkin. Tää päivä on ollu ihan hanurista, tuntuu et lapset ei osaa muuta kun tapella ja mikään ei onnistu. Hermo menee jotenkin tosi helposti tänään:(
Voimia siulle ja toivotaan että helpottaa.

Minulla oli just eikä melkein toisinpäin tohon aikaan. Joskus 22-26 raskausviikolla sillon kuopusta varttuessa, niin itketti joka asia, lapsetkin minusta ei osanneet muuta kuin tapella. Joskus 30 minua taas nauratti kaikki tappelut ja muut ihan sikapaljon (!?) ja aina ei pokka pitänyt. No juu. Voimia loppuraskaudellesi ja onnea uuden tulokkaan puolesta.

samat viikot,tutut tunteet
Kerronpa minäkin omia tuntemuksia.. Esikoista odottaessa juurikin ne loppuviikot (syntyi sitten käynnistettynä rv 37 ja risat) olivat pahimpia, itketti ja ahdisti. Sairastuinkin sitten vielä pahaan synnytyksen jälkeiseen masennukseen ja ennenkuin osasin hakea apua + sain lopulta lääkityksen oli monen monta viikkoa kulunut masennuksen ja ahdistuksen kourissa.
Nyt tätä toista odottaessa (mullakkin nyt se rv 34+ menossa, pahimmat ahdistukset olivat siellä rv 23-26 ja tää loppuaika mennyt tähän asti ihan hyvin, tosin nyt alkaa taas ihme pelkotilat yms. nostaa vähän päätään...mitään lääkkeitä en kuitenkaan tämän raskauden aikana halunnut, sitten synnytyksen jälkeen kyllä edellisestä kerrasta viisastuneena, mieluummin ennaltaehkäisen kuin sairastun taas)

Mutta siis niin heittelevät nuo hormonit että ei ihme jos kaikenlaisia tunteita tulee raskausaikana + jälkeen, mulla nyt mennyt varmaan sen pahimman kautta.
Kunhan ymmärrät sitten vaan synnytyksen jälkeen ajoissa hakea apua jos alkaa tuntua että masennus iskee. Tsemppiä!

Yhteistyössä