rv.33-35 syntyneet!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siskon puolesta kyselen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Lapsi syntyi rv 35, painoa 2645g, sairaalassa 5vrk.
Lapsesta otettiin verinäytteitä ja seurattiin tarkemmin sairaalassa. Hyvin on mennyt ja normaalisti kehittynyt lapsi, ikää tällä hetkellä 5v.
Rv 33 alkoi verenvuoto, jonka takia sairaalassa. Pääsin kotiin ja seuraavana päivänä lapsivesi meni, rv35 ja takaisin sairaalaan, synnytys käynnistettiin.
Syytä ennenaikaiseen synnytykseen ei osata sanoa (en polta, käytä alkoholia). istukkakin oli aivan normaali. Olisiko ollut meidän neiti hätähousu?

Syntyi rv 33+2, painoa 2190g. Minä olis sairaalassa 6 vrk sektion takia, vauva oli 3 viikkoa keskolassa. Vauva opetteli keskolassa syömään. korkealapsivedenmenon takia sektioitiin, kun oli vielä perätila vauveli.

Alkuperäinen kirjoittaja siskon puolesta kyselen:
Minkä kokoisia olleet?
Miten mennyt?
Oliko kauan sairaalassa?
Oliko ongelmia?
Ja vielä ois kiva tietää mistä syystä syntynyt niin aikaisin?

Meillon esikoinen syntynyt rv 34, ja ensimmäisen kerran olen ollut synnärillä rv 20 ja viettänytkin sitten raskausajan sairaalassa, mun elimistö hylkii lasta -lyhykäisyydessään näin.
Poika syntyi 2 kiloisena ja oli 44cm. Sairaalassa oli reilun 1,5kk vauvateholla ja "kaappihoidossa" kuukauden ja lähinnä syystä että oma hapettuminen oli heikkoa, keuhkojen toiminta oli suppeaa ja sitten oli keltaisuutta ja tulehdusta jne..Tänä päivänä isokokoinen terve poika sikäli ettei tuosta ajasta ole jäänyt muuta kuin astma.

Yhteistyössä