rv 32 ja vauva tuntuu olevan tosi alhaalla...

Onko teillä muilla tunnetta että vauva olisi tosi alhaalla...mulla nyt rv 32 ja tuntuu että välillä saa suunnilleen puristaa jalkoja ristiin ku tuntuu että kohta alapäästä tulee jotain ulos...hehe..ja miten ihmeessä ne potkutkin voi tuntua alapäässä?...en oo varma miten päin vauva nyt on....Eihän tämä voi synnytystä enteillä..toinen raskaus menossa, eka synty pari pvää la:n jälkeen...

Sama tunne oli minulla jotain noilla viikolla ja vauva syntyi rv 35. Oli kyllä kääntynyt oikeinpäin jo rv 24, eikä sen jälkeen enää kääntynyt. Säästyin täysin kipeiltä potkuilta kylkiin ,kun vauva oli niin alhaalla.

Mul viikkoja nyt 33 ja kävin pari päivää sit lääkärillä supistelun takia sekä tuntuu et työnnättää.. Tosi vauva oli alhaalla ja kohdunsuu 2cm auki.. Joten lääkäri määräsi vuodelepoon ja jos lepo ei kotona onnistu niin sairaalaan.. Mut lupasin kotona maata, koska esikoiselta olin ennen synnytystä sairaalassa myrkytyksen takia, niin en tod halua sinne makaamaan.. esikoinen synty 38 viikolla, mut voi olla et tää tulee jo aikasemmin.. Nyt tarkka seuranta ja ku oireet ilmenee niin osastolle.. On se rankkaa mut ei se auta...

Yhteistyössä