Rv 31 ja hb 107

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kalpeanaama
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kalpeanaama

Vieras
Ääh, olen kyllä syönyt pinaattikeittoa, ruisleipää ja lisärautaa, mutta silti hemppa vaan laskee... Eilen siis 107. Ja tajuton väsymys.

Onko kukaan saanut vielä viimeisiksi viikoiksi voimia takaisin ja rautaa nousuun?

Lähtötilanne kun oli 139, niin tämä on jo aika matala meikäläiselle.

koitapa juoda sitä nestemäistä yrttijuomaa, nimeltään Kräuterblutsaft. Saa ainaki joistain apteekeista ja sitten luontaistuotekaupoista. Monet suosittelee sitä. Itse käytin raskausaikana kun en voinut ollenkaan syödä rautatabletteja. Ja mulla ainakin laski hb ihan hurjasti synnytyksessä.

Mulla kans ollu nyt ongelmia tässä raskaudessa.. Ekassa neuvolassa hb oli 165 ja nyt huitelee 104 tienoilla... Useamman viikon oon joutunu syömään 2 tablettia. Obsidan ei mulla nostanu kunnolla, vaihdoin sitte Retafer merkkiseen niin nousi viikossa 148... Ja tuon Retaferin siis otan aina monivitamiinin kanssa. Ja pari tuntia pitäis olla väliä maidon juonnista, kahvista, kaakaosta jne. Elikkäs illalla viimesenä just ennen nukkumaan menoa otan runsaan veden kans.. Mahaa vetää kovalle, mutta sitte vaan luumuja ja lakritsia niin tasaantuu... Näillä mä pärjänny, nyt en tiedä paljon on; huomenna neuvola, viikko sitten sain laskee taas annoksen yhteen tablettiin...

Niin ja vk 40+4

Onko se rautalääke saanut sun mahan löysälle? Jos on, ei välttämättä imeydy. Muista c.vitamiini samaan aikaan. Voit myös kokeilla rautalääkkeen vaihtoa. Oko katottu muutakuin sormenpäästä toi hb?

Terkka, Obsidania otan tuoremehun kanssa kaksi vuorokaudessa, ja kieltämättä vatsa on löysällä (tosin saattaa se johtua puurostakin -syön pari kertaa päivässä lautasellisen puuroa). Hemoglobiini on katsottu labrakokeella kyynärtaive-verestäkin.

Pitäisiköhän kokeilla sitä Retaferia... Yrttijuoma kuulostaa vähän pelottavalle, kun oli tämä RaskausInkivääri -episodikin muistuttamassa epäselvyyksistä yrttivalmisteiden käytöstä raskauden aikana.

Kiitos kaikille vastanneille :) Ja voimia muillekin, jotka niiden perään haikailee!

Yhteistyössä