Rv 27+0 ja "mahan pingotukset"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pää kainalossa lääkäriin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pää kainalossa lääkäriin

Vieras
Oon tässä mietiskellyt, kun tähän mennessä en oo raskauden takia ollut päivääkään poissa töistä. Oon kaupassa töissä, lähinnä myymälän puolella ja kuorman purussa tai sitten laukkaan pää kolmantena jalkana kaupassa ees taas iltavuorossa. Eli paljon jalkojen päällä ja myös nostelua, kumartelua, kyykkimisiä. Kassalla oloa oon yrittäny välttää, kun seisoessa tulee selkä kipeäksi, mutta istuakkaan en enää voi selkä suorassa, kun painaa tuonne kylkiluiden alle ihan järjettömästi. En kotonakaan voi istua muuten kuin takakenossa. Ja sit tää massu on aika alapainotteinen, et painaa tuonne häpyluihin jo aika kiitettävästi.

Nyt on sitten alkanut supistella, eli maha pingottuu tosi kireelle, niin että on pakko hidastaa tahtia, ja näitä tulee kiihtyvässä määrin työvuoron loppua kohden. Samoten työvuoron jälkeen on tosi sippi olo, ei jaksa juurikaan mitään muuta tehdä, kun työ vie kaikki voimat.

Ok, tää on mun kolmas, mutta ekoja tehdessä olin eri töissä ja myöskin reilut 10v nuorempi. Mut siltikin tuntuu, että valitanko mä ihan turhasta, vai voinko (yrittää) hakea sairaslomaa?

Yhteistyössä