S
"Sweet_Poison"
Vieras
Tulin sairaalaan tiistaina lisääntyneiden supisteluiden vuoksi. Kohdunsuu oli sisäpuolelta v-mäinen, ulkosuu pehmeä ja auki sormelle/parille ja lisäksi kanavaa noin 2 cm jäljellä. Olen uudelleen synnyttäjä, joten tuo pehmeys ja aukinaisuus ulkosuulla ei ongelma. Viikkoja nyt 26+0.
Aiempi raskaus 10 vuotta sitten tractocilella ja lääkityksellä saatu täysiaikaiseksi, silloin olin sairaalassa 29-34 viikot. Nyt tarvttavaa lääkettä käyttänyt supisteluihin, hoitaja sopinut lääkityksen vaihtamisesta pitkävaikutteiseen. Itse haluaisin kyllä välillä kotiin ja siitä puhunutkin, etten halua sairaalassa viettää seuraavaa 7 viikkoa. Kukaan ei tietenkään osaa sanoa varmaksi mitään, mutta muut makoilijat. Onko ihan toivotonta haaveilla kotiin pääsystä?
Aiempi raskaus 10 vuotta sitten tractocilella ja lääkityksellä saatu täysiaikaiseksi, silloin olin sairaalassa 29-34 viikot. Nyt tarvttavaa lääkettä käyttänyt supisteluihin, hoitaja sopinut lääkityksen vaihtamisesta pitkävaikutteiseen. Itse haluaisin kyllä välillä kotiin ja siitä puhunutkin, etten halua sairaalassa viettää seuraavaa 7 viikkoa. Kukaan ei tietenkään osaa sanoa varmaksi mitään, mutta muut makoilijat. Onko ihan toivotonta haaveilla kotiin pääsystä?