rv 25 ja vatsantoiminta -neuvoja kaivataan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "plääh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"plääh"

Vieras
eli mulla taas tämä sama kuin edellisessä raskaudessa, vatsa ei toimi. ja sitten kun toimii, niin hyvin toimiikin :/
nyt vaan tuntuu että tämä selkäsärkykin johtuu siitä, etten saa ulos mitään. mikä voisi auttaa, juon paljon vettä ja yritän muutenkin syödä hyvin, mutta ei!
voiko sitä vi-siblin tuotetta käyttää raskaana ollessa? ja onko se sitten sellasta että vatsa alkaa toimimaan ihan yhtäkkiä ja sitten vessan oltava lähellä? kun levolacia olen käyttänyt, mutta se ei oikein toimi, kun pitäisi sitten päivystää koko aika vessa lähellä.
eli jotain sellaista kaipailisin, joka saa vatsan toimimaan, muttei tyhjennä koko suolta kerralla.

anteeksi karu aihe, mutta voi että tämä on ärsyttävää ja koko olo on kurja.

ootko kokeillut perinteistä "luumut vesilasiin yöksi ja aamulla naamariin" - kikkaa? Mulla oli päivätolkulla ummessa samoihin aikoihin ja kokeilin tuota ja johan rupes toimimaan, pienellä viiveellä tietenkin.

Vi-siblin on kuituvalmiste eli toimii hitaasti. Semmoinen pari päivää saattaa mennä ennen kuin alkaa vaikuttamaan, eikä aiheuta ripulikohtauksia. Luumuja suosittelen myös minä. Luumukiisseliä, luumumehua tai sitten ihan sellaisenaan runsaan vedenjuonnin kanssa.

ostappa movicolia tai vastaavaa ainetta sisältävää. Se lisää nestettä suolensisältöön (ei siis tule mikään kiire miissään vaiheessa vessaan tai mene ripulille vaan ulostaminen helpottuu kun uloste pehmenee. itse käytin tätä synnytyksen jälkeen pussin aamulla ja pussin illalla eikä ollut ulostamisen kanssa enää ongelmaa, kun edellisen synnytyksen jälkeen sai istua ja istua eikä mitään meinannu tulla ulos...

Luumut ovat ihan ok, mutta sinä tarvitset varmaankin pitkäaikaisen avun ummetukseesi ja veikkaan että kukaan ei jaksa syödä luumuja riittävän suurta määrää ja päivittäin. Suosittelen myös Vi-Sibliniä tai vastaavaa kuituvalmistetta, itse käytin sitä koko loppuraskauden, yksi annos päivässä veden kanssa riitti.

[QUOTE="silkki";22561379]Luumut ovat ihan ok, mutta sinä tarvitset varmaankin pitkäaikaisen avun ummetukseesi ja veikkaan että kukaan ei jaksa syödä luumuja riittävän suurta määrää ja päivittäin. Suosittelen myös Vi-Sibliniä tai vastaavaa kuituvalmistetta, itse käytin sitä koko loppuraskauden, yksi annos päivässä veden kanssa riitti.[/QUOTE]

peesaan

Mulla oli ihan järkkyummetus ekassa raskaudessa ja päivittäin otettuna Vi-Siblinillä sai suolen toimimaan normaalisti.

Yhteistyössä