Rv 17-20, potkut tuntuu ja näkyy

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko muita joilla potkut tuntuvat varmaksi jo rv 17, mies tuntee n. rv 18, ja viikolla 20 potkut/möyrintä jo NÄKYY selvästi?
Ultrassa taas koko on pieni, vastaa vähempiä viikkoja, joten voisi luulla ettei ole niin kehittynyt sikiö kuin viikot sanoo. Kun taas sikiön toiminta vastaa aika pitkällä olevaa... Odotus-oppaassa "jo" viikolla 28 pitäisi liikkeiden näkyä ulospäin. Pitäisikö huolestua?

Mulla ainakin esikon kanssa tuntu jo rv 18. Sanottiin ettei voi olla niin, mut oon aika pieni ja laiha. Liikkeet loppu yks ilta ja käytii polilla ultrassa, ja siellä LA sitte aikastu parilla viikolla. Eipä tästä kyllä taida apua olla :hug:

Minä tunsin tuon tyllerön liikkeet rv 17 lähtien ja rv 18 mieskin tunsi ne. En muista tarkalleen millä viikoilla potkut näkyivät ulospäin, mutta varmasti monta viikkoa ennen tuota oppaassa mainittua rv 28... Ei varmaankaan mitään syytä huoleen :)

Minä tunsin ekat liikkeet kun menossa oli rv15 (toinen lapsi, joten todellakin tiesin ne vauvan liikkeiksi jo tuossa vaiheessa), rv 18 vauva potki jo todella reippaasti ja rv 19 mies tunsi liikkeet vatsan päältä. En kyllä muista, missä vaiheessa alkoi näkymään. Mutta ainakin ennen tuota rv 28 on möyrintä näkynyt. Sehän riippuu pitkälti siitä, paljonko on rasvakudosta vyötäröllä, että milloin liikkeet tuntuu päällepäin ja milloin näkyvät.

Tässä toisessa raskaudessa ekat liikkeet tuntui viikolla 14 tai 15. Nyt viikkoja 26 ja möyrinnät on näkyneet jo monien, monien viikkojen ajan vaikka paksu läskikerros edessä. :D

Yhteistyössä