Rv 14, ei kai nyt jo närästystä??!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja voi ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

voi ei

Vieras
Kamalaa, toinen raskaus ja nyt viikkoja 14 ja risat ja yhtäkkiä alkoi närästää. Ekassa raskaudessa närästystä oli loppuraskaudessa, joskus 30rv paikkeilla alkoi mutta alkaako tämä piina todella nyt jo?!
Normaalisti ei ikinä närästä, se on ollut riesanani ainoastaan ensimmäisen raskauden aikana.
Ensimmäinen raskaus oli melkoisen vaivaton, en todellakaan haluaisi vaivoja näin aikaisessa vaiheessa ainakaan... huoh.

Kaikista paitsi ensimmäisestä on alkanut armoton närästys heti, kun olen aamupahoinvoinnista päässyt. Sitten senkin aina unohtaa ja hankkii vaan lisää lapsia :D

Joo, voi olla. Mulla täsä toisessa raskaudessa kaikki ikävät pikkuvaivat alkoi jo viikolta 10 (närästys, puutuminen, pukamat). Ekassa vaivasivat vasta loppuraskaudessa.

Iltaisin närästää jopa tuore kurkku!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Joo, voi olla. Mulla täsä toisessa raskaudessa kaikki ikävät pikkuvaivat alkoi jo viikolta 10 (närästys, puutuminen, pukamat). Ekassa vaivasivat vasta loppuraskaudessa.

Iltaisin närästää jopa tuore kurkku!

Kurkku on minulla ollut aina pahin närästyksen aiheuttaja!

Mua närästi kakkosesta heti alussa, ihan kamala yhdistelmä pahoinvointi ja närästys. Ehkä se närästys johtu siitä, että pystyin syömään vaan salmiakkikaloja ja juomaan appelsiinimehua ;)

Kolmannesta närästi lähes koko raskauden, mutta viimeset 10 viikkoa oli ihan helvettiä. Appelsiini närästi jo kuoriessa! Söin niin paljon perusrennietä, että tuntu, että sen makukin jo alkaa närästään :/ mutta sitten lääkäri sano, että jäätelö ja happamat maitotuotteet auttaa ja todentotta, jäätelö autto ja sitten söin danonen paksuja jukurtteja, sellasia kermasen/rahkasen oloisia ja pärjäsin suhthyvin, jos vaan en kauheesti kumarrellu.