Rv 12+2 ja verenvuotoa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "odottaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"odottaja"

Vieras
Nyt rv 12+2, ja tullut eilisestä asti hiukan verenvuotoa, eilen päivällä ruskeata vuotoa tuli pikkuhousuihin jonkun verran. Sitten eilen illalla alkoi tulla veristä vuotoa, ei tullut paljoa. Yöllä jatkui vuoto, se ei ollut kuitenkaan mitään holvaavaa, eikä mitään klimppejä tullut. Vuoto oli kirkkaan punaista, limaista, ihan kuin menkkavuotoa. Alaselkäkivut ja menkkamaiset jomotukset oli alavatsassa. Vuoto muuttui aamulla ruskeaksi taas. Menkkamaiset jomotukset jatkuu, alaselkää hiukan jomottelee edelleen, mutta vuotoa ei ole.
VOiko tällainen oireilu viitata johonkin muuhun kuin keskenmenoon? Voiko johtua esim jos istukka etinen, tai jostain limakalvoista. Ehkä nämä voivat myös olla valemenkat?
Mielellään kuulen kokemuksia.

Sinuna soittaisin äitiyspolille, noilla viikoilla ottavat sinut kyllä näytille. Verenvuodon syy on aina tärkeä selvittää kun ollaan jo toisella kolmanneksella. Oletko jo käynyt np-ultrassa?

Voi kurja, ja vielä tällaiseen aikaan, kun tilannetta on vaikea/mahdoton päästä tarkistamaan muutamaan päivään.

Minulla alkoi kuukautisista laskien noilla viikoilla ruskea vuoto, tosin laskettua aikaa oli korjattu varhaisultran perusteella. Se oli valitettavasti keskenmeno, vuoto yltyi ja kivut alkoi reilua vuorokautta myöhemmin. Varasin heti yksityiselle ultraan ajan ruskean vuoden alettua, koska en kestänyt epätietoisuutta eikä julkiselle pääse ultraan tuolla perusteella ainakaan kiireellisesti. Mutta toivottavasti sinulla on jokin muu syy vuotoon.

Mulla oli vähän aikaisemmassa vaiheessa vastaavaa vuotoa ja selvittiin säikähdyksellä; kaikki oli hyvin kun kävin päivystykses.
Kyllä mut mut ainakin ultrattiin naistentautien päivystykses, kun soitin ja menin sinne, vaikka silloin oli viikonloppu.
Oman mielenterveyden takia minä ainakin hakeuduin hyvin pian vuodon alettua päivystykseen (=ultraan).
Toivotaan, että kaikki hyvin!

Itselläni myös alkoi noilla viikoilla tulla välillä vuotoa, välillä ruskeaa, välillä kirkkaampaa. Kävin tän johdosta ä-polilla, jossa kaikki ok. Vuoto johtui etisestä istukasta, joka sitten myöhemminkin vuoteli välillä reilustikin... Mutta vaavilla kaikki ok, syntyi sektiolla rv 38.

soitin ja ei oteta naytille ainakaan taalla. lantion aluetta ja alaselkaa jomottaa viela, ruskeaa valkovuotoa on,mutta enaa ei tarvi pikkuhousunsuojaa. eikohan tuo vuoto ole loppumassa. nama kivut varmaan on sitten kasvukipuja.

Ei aina tarkoita keskenmenoa pienet vuodot, eikä isommatkaan. Mulla on molemmista tiputellut pitkälle raskauteen ja menkkamaiset kivut ollut myös läpi raskauden. Kaikkeen kannattaa aina varautua mut ressaamalla ei tee kuin haittaa itselle ja vauvalle. Toivon et sinunkin kohdalla on kyse harmittomasta tiputtelusta!!

aivan, voihan se toki km olla,mutta kun voi olla myos normaalia. minulla on kokemusta rv 15, ultrassa todettiin, ei vuotoja,kun oli just menehtynyt. ajattelin tuosta ruskeasta limasta, etta on jotain vanhaa, esim limakalvoista tulevaa vuotoa tai kohdunsuulta. eiko km:ssa tule hyytymia,ja nyt vuoto ei enaa verista kuitenkaan. reilu vko sitten tuli ensin vaaleanpunaista vuotoa,joka muuttui ruskeaksi,se loppui heti. nyt vain pidempaan kestanyt,mut hiipumassa on.

Yhteistyössä