Ä
äiti jo yhdelle
Vieras
Olin maanantaina urheilemassa (tuli myös hypittyä), aikaisemmin ei ole ollut ongelmia ja olen harrastanut tätä kuntonyrkkeilyä myös aikaisemmin! Tiisaita vastasena yönä tuli pyyhkiessä selvää veristä vuotoa! Sen jälkeen on tullut välistä valkovuotoa, jonka veri on värjännyt joko punertavksi tai ruskeaksi! Maanantaina ultrassa näkyi syke (neuvolassa sen verran huono ultra, ettei muuta pystytty tarkistamaan). Onko muilla saman kaltaista kokemusta ja silti raskaus jatkunut normaalina?
Pientä alavatsan polttelua ja selkäkipua minulla on, mutta niin on ollut koko alku raskauden! Tulevana Maanantaina on vasta neuvolalääkärille aika! Täällä ihan panikissa ja itkusilmässä, varmana, että kesken tämä menee!
viikkoja nyt tasan 11+0
niin valkovuoto on vetistä ja imeytyy siteeseen.. ei kait se voi olla lapsivettä ja sitämyöten menoa
Pientä alavatsan polttelua ja selkäkipua minulla on, mutta niin on ollut koko alku raskauden! Tulevana Maanantaina on vasta neuvolalääkärille aika! Täällä ihan panikissa ja itkusilmässä, varmana, että kesken tämä menee!
viikkoja nyt tasan 11+0
niin valkovuoto on vetistä ja imeytyy siteeseen.. ei kait se voi olla lapsivettä ja sitämyöten menoa