RUUSUFINNISTÄ KÄRSIVIÄ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ei niin ruusu nyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ei niin ruusu nyt

Vieras
Ikävää näin juhlan aattona tehdä aloitus näin arkisesta aiheesta.... mutta joulun syöpöttelyjen ja juopottelujen jälkeen puhkesi taas ruusufinni kukkaan ja kaipailisin omakohtaisia kokemuksia keinoista, jolla sen olet saanut kuriin!

Mitä mieltä olette esim. BiOn-sarjasta, onko ollut apua? Mulla on ollut yhdesti 2 kk tetra-kuuri, meni sillä viimeksi ohi, mutta ei huvittais aloittaa taas pitkää antibioottikuuria sivuoireineen....

miulla ei itellä oo mutta ystävällä on. hän on saanu avun exuviance-hoidoista. mie ite kanssa päätin niitä kokkeilla ku akne vähän vaivas ja ne tehos siihenki vaivaan.

tuo exuviance on nimenomaan kehitetty ruusufinnin, naaman punasuuen ja aknen hoitoon. sillä on hyvät rasvat ja muut hoitoaineet. kokkeille ihmeessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
miulla ei itellä oo mutta ystävällä on. hän on saanu avun exuviance-hoidoista. mie ite kanssa päätin niitä kokkeilla ku akne vähän vaivas ja ne tehos siihenki vaivaan.

tuo exuviance on nimenomaan kehitetty ruusufinnin, naaman punasuuen ja aknen hoitoon. sillä on hyvät rasvat ja muut hoitoaineet. kokkeille ihmeessä.

Luin joltain toiselta keskustelupalstalta eilen vanhoja keskusteluja tuosta Exuviance-sarjasta, mutta meni usko, kun sen tuotteen maahantuoja/joku myyjä itse oli kirjoittanut puolet jutuista siihen ketjuun, heräs epäilys, oliko kukaan tuotetta testanneista ja kehuneista oikea henkilö!

Mutta ehkä tohtisin testata kuitenkin, täälläkin näyttäs olevan pari hoitolaa, jotka hoitoja tekee.

Osaatko sanoa, onko tyyriitä tuotteita?

Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Mikä ruusufinni? En ole kuulutkaan :/

googleta rosacea niin näät.

Joo mä kävin jo googlettamassa... Aina sitä oppii jotain uutta

Ole onnellinen, jos ei ole aiemmin tarvinnut tutustua riesaan. Mulla alkoi normaalina Couperosa-punotuksena, joka on pahentunut ruusufinniksi. =(

Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin ruusu nyt:
Mikä ruusufinni? En ole kuulutkaan :/

googleta rosacea niin näät.

Joo mä kävin jo googlettamassa... Aina sitä oppii jotain uutta

Ole onnellinen, jos ei ole aiemmin tarvinnut tutustua riesaan. Mulla alkoi normaalina Couperosa-punotuksena, joka on pahentunut ruusufinniksi. =(

Vaikka tuota ruusufinni ei ole ollukaan niin voin sanoa että muita finnilaatuja mulla sitten on ollut ihan nuoresta asti. Olen koko ikäni kärsinyt erittäin pahasta aknesta ja tuntuu että vaikka ikää on melkein 30 vee niin ei näistä pääse eroon, ei sitten millään. Mä varmaan menen hautaankin mustapäät naamassa :/

Vaikka tuota ruusufinni ei ole ollukaan niin voin sanoa että muita finnilaatuja mulla sitten on ollut ihan nuoresta asti. Olen koko ikäni kärsinyt erittäin pahasta aknesta ja tuntuu että vaikka ikää on melkein 30 vee niin ei näistä pääse eroon, ei sitten millään. Mä varmaan menen hautaankin mustapäät naamassa :/

Ruusufinni ei käsittääkseni ole sukua normi aknelle, joten elä pelkää, et sää sitä saa muiden finnien kaveriksi riesoikses! =)

Mutta tääki ruusufinni on sellainen, ettei koskaan parane, voi välillä olla "nukkuvana" ja toisilla herkästikkin viinan, pakkasen, saunan auringon, mausteisen ruuan tai melkeen minkä vaan triggerin takia lehahtaa taas kukkaan. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ei niin ruusu nyt:

Luin joltain toiselta keskustelupalstalta eilen vanhoja keskusteluja tuosta Exuviance-sarjasta, mutta meni usko, kun sen tuotteen maahantuoja/joku myyjä itse oli kirjoittanut puolet jutuista siihen ketjuun, heräs epäilys, oliko kukaan tuotetta testanneista ja kehuneista oikea henkilö!

Mutta ehkä tohtisin testata kuitenkin, täälläkin näyttäs olevan pari hoitolaa, jotka hoitoja tekee.

Osaatko sanoa, onko tyyriitä tuotteita?

muistaakseni tuo naamarasva (siis päivävoide) jonka ostin, makso 46 euroa täällä hoitolassa. ja ne kasvonpuhdistusaineet oli alle 30 euroa jokainen. mutta täytyy muistaa ettei tuota tarvi lutrata niinku niveaa joten se säilyy kauan kun muistaa oikein säilyttää.

ja mie voin henkilökohtasesti suositella kyllä.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Ruusufinni ei käsittääkseni ole sukua normi aknelle, joten elä pelkää, et sää sitä saa muiden finnien kaveriksi riesoikses! =)

Mutta tääki ruusufinni on sellainen, ettei koskaan parane, voi välillä olla "nukkuvana" ja toisilla herkästikkin viinan, pakkasen, saunan auringon, mausteisen ruuan tai melkeen minkä vaan triggerin takia lehahtaa taas kukkaan. :(

niin, ja sitteku siinä on riesana myös se, että nenä alkaa muistuttaa pikkuhiljaa juopon nenää... :| jos ei siis hoida sitä kunnolla.

niin, ja sitteku siinä on riesana myös se, että nenä alkaa muistuttaa pikkuhiljaa juopon nenää... :| jos ei siis hoida sitä kunnolla.

Hui ku kallista tuo rasva, mutta kaitpa sen mieluusti investoi, jos sillä on tosiaan se nenän liikakasvu vältettävissä!! :/

Ja kiitos paljon vinkistäsi! =)

Alkuperäinen kirjoittaja AP:

Hui ku kallista tuo rasva, mutta kaitpa sen mieluusti investoi, jos sillä on tosiaan se nenän liikakasvu vältettävissä!! :/

Ja kiitos paljon vinkistäsi! =)

juu, kokkeile vaan. kokkeile ensin niitä hoitoja ja osta semmonen matkapakkaus. siinä tulee matkakokoset tuotteet mukana. voit kokkeilla että käykö se justiin siulle. ja vielä sen verran muokkaan että jos pääset näillä eroon niistä antibiooteista niin seki on säästöä.

ja ole hyvä vaan, mielellänihän mie autan naista mäessä :D :hug: :flower:

Yhteistyössä