Ruumisarkkutehtailla varaudutaan jo koronakuolemiin!

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ruumisarkkutehtaat Suomessa ovat varautuneet siihen, että ruumisarkkuja riittää myös siinä tilanteessa, että koronaviruksen vuoksi ihmisiä kuolee Suomessa miljoonia.

"Arkkuja ei tarvitse hamstrata"
 
vierailija
Olen jo tyttärelle ilmoittanut, että minut sitten poltetaan, kun kuolo korjaa ja väliä ei ole vaikka lykättäs pahvilaatikossa sinne uuniin. Tai ihan sama siinä kohtaa, vaikka ei olis mitään ympärillä. Perse paljaana vaan - niin sitä on tänne tultukin Tuleepahan vähemmän tuhkaa, mitä vähemmän sitä rojua sinne uuniin tuupataan. Kalliita arkkuja ei ainakaan mulle ostella, ihan siitäkin syystä, että tilillä tuskin on yhtään ylimääräistä silloinkaan...
 
vierailija
Olen jo tyttärelle ilmoittanut, että minut sitten poltetaan, kun kuolo korjaa ja väliä ei ole vaikka lykättäs pahvilaatikossa sinne uuniin. Tai ihan sama siinä kohtaa, vaikka ei olis mitään ympärillä. Perse paljaana vaan - niin sitä on tänne tultukin Tuleepahan vähemmän tuhkaa, mitä vähemmän sitä rojua sinne uuniin tuupataan. Kalliita arkkuja ei ainakaan mulle ostella, ihan siitäkin syystä, että tilillä tuskin on yhtään ylimääräistä silloinkaan...
Eli tällä kertaa ei perintöä tarvi lasten kärkkyä :D
 
vierailija
Eli tällä kertaa ei perintöä tarvi lasten kärkkyä
Juu, ei tarvi. No, jos tää kämppä on vielä olemassa, niin siitä saa ehkä muutanan kolikon, mut mitään setelitukkoja on turha ootella, ellei satu joku lottovoitto yllättämään. Sekin on niin kaukaa haettu, että parempi, kun likka asennoituu vaan siihen, että muuta ei jää, kun känsät käteen kun roudaa nää romut kaatikselle.
 

Yhteistyössä