K
kassu
Vieras
Kun siis sanotaan että vauvan ruokaa ei saa lämmittää uudelleen. Niin jos valmistaa puuron kattilassa ja tenava ei syö sitä, laittaa ruuan jääkaappiin, niin voiko silloin lämmittää ruuan kerran mikrossa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Haluaisitko sä itse syödä jääkaapista lämmitettyä puuroa? :/ Mä en, ja siksi en tarjoa semmosta myöskään lapselleni.......
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Haluaisitko sä itse syödä jääkaapista lämmitettyä puuroa? :/ Mä en, ja siksi en tarjoa semmosta myöskään lapselleni.......
Alkuperäinen kirjoittaja jp:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Haluaisitko sä itse syödä jääkaapista lämmitettyä puuroa? :/ Mä en, ja siksi en tarjoa semmosta myöskään lapselleni.......
Monestikin syön manna-, vispi- ja marjapuuroja jääkaapista uudelleen lämmitettynä.Kaurapuuroa en.Se on niin helppo tehdä mikrossa aina tuoreena.