Ruskovillakerrasto itselleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The Maiden
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

The Maiden

Aktiivinen jäsen
28.09.2009
1 576
0
36
Kirjokanta

Onko kenelläkään kokemusta näistä? Purkantuuko saumat vai kestääkö hyvin?

Tilaisinko kerraston vai ulkoilupaidan ja -housut?

Ovatko hintansa väärtit? En tykkää fleecestä. Mulla on ollut villakerrasto, mutta oli ohut ja halpa.

Viimeksi muokattu:
villan sijasta suosittelen ruskovillalta SILKKIVILLAA. ihanan tuntuinen ja lämmittää ihanasti. pitäisin sitä sisälläkin koko ajan, mutta kun menee likaiseksi ja pitää sit pestä usein...ja sitähän ei suositella kovin usein tehtäväksi.

ostin miehelle kerraston, ei ongelmia saumojen kanssa. Toiseen reiteen tuli nopeasti pieniä reikiä, mutta saattaa olla käyttäjässäkin vika.

minäkin sain siihen ohuempaan kalsariin takapuoleen reijän ahkeran käytön seurauksena. Ukolla on pysyneet ehjinä mutta se ei käytä päivittäin.

Multa löytyy kahdet ohuemmat villakalsarit (suosittelen pitkäsäärille naisille miesten pidennettuä mallia, mulla jää naistenmallit liian lyhyeksi), ulkoilupaita (siinä on kivasti pidennetty selkä ja kädet) sekä kypärämyssy pakkasille. Ukolla on villashortsit, pitkätkalsarit ja kypärämyssy.

Jos jotain tilaisin vielä niin ulkoiluhousut vähän paksummiksi villakalsareiksi. Mutta kerraston housut toimivat ihan suorien housujenkin alla. Mua ei kutita villatuotteet.

Yhteistyössä