ruskea vuoto???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fenicar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minulla oli ruskeaa epämääräistä vuotoa viikon ajan ja menin terveyskeskuslääkärin puheille. hän otti papa-näytteen ja varulta myös klamydianäytteen ja pissanäytteen. kaikki tulivat puhtaana takaisin. menkkojen myötä ruskea vuoto katosi. lääkäri epäili vain jotain häiriötä tai pientä tulehdusta joka itsestään parani.
aluksi olin todella huolissani mutta koska kaikki kokeet tulivat hyvänä takasin ja vuoto lakkasi, jätin asian sikseen ja luotin siihen että kaikki on nyt hyvin.

Minulla on ollut myös rusehtavaa vuotoa. Kävin lääkärissä ja labrassa. Kyseessä oli emätintulehdus.

Korjaantui hetkeksi suun kautta otettavilla lääkkeillä mutta uusiutui. Nyt odottelen tepsiikö tämä hoito vai uusiuutuko taas. En tiedä mikä sen aiheuttaa. Tässä välissä ei ole ollut edes seksiä.

Mulla on ollut ruskeaa vuotoa jo muutaman viikon ajan pari kertaa viikossa. Menkat eivät ole vielä alkaneet enkä ole harrastanut seksiä tms., vuotoa on suht paljon ja pikkareissa aina kauhea ruskea "läjä". Ei haise erikoiselta vaan näyttää valkovuodolta - tosin vain ruskeaa sellaista. Ei rusehtavaa, vaan ihan kunnon tummahkon ruskeaa. :o

Mulla onkin vastaavaan liittyvä kysymys tuossa aiemmin nimellä "verestävä kohdunnapukka"..

Mulla oli aluksi v.05 tuommoista alkuperäisen kuvaamaa, siitten muuttui verenvuodoksi aina yhdynnässä. Tehty kaikki saaran kertomat testit - negatiivisia. Häirinnyt tosiaan syksystä 05 alkaen, välillä oli poissa ja nyt palasi.

Kävin lääkärissä jälleen ja nyt todettiin verevä/verestävä kohdunnapukka. Odotellaan uuden papan tuloksia ja sitten mietitään jatkotoimenpiteitä.

Eli kannattaa käydä lääkärissä. En tahdo pelotella, voihan se olla tulehduskin vaan. (kutinakin viittaisi siihen..)