N
neuvoja..
Vieras
tänään niin eilen alkoi niukasti tulemaan ruskeaa vuotoa ja tänään jatkunut vaan..ei paljon mutta jonkin verran.
mitä tää nyt sitten on.
kortsu ollut käytössä yhdynnässä ja menkat alkaneet aina ajallaan tai päivän pari etuajassa.
pitääkö mun mennä ostaa raskaustesti.
raskautta en todellakaan halua ja pelottaa ..kortsu kuitenkin ollut käytössä.
missä ne menkat viipyy..ollut kyllä ihmeellistä väsymystä ja rinnat semmoset hellät ..mutta ilman kortsua en ole sekstannut joten mitä tää on..?
huhuu menkat,missä te olette?
raskautta en suunnittele,opinnot alkavat ensi syksynä joten raskaus ei todellakaan sovi kuvioihin..
e-pillereitä en ole koskaan syönny.
ainoastaan kortsua ollaan käytetty joka kerta.
itselläni on jo kaksi lasta ja niihen aikana ei ole koskaan tullut mitään ruskeaa vuotoa kun olen alkanut odottamaan.
mitä tää nyt sitten on.
kortsu ollut käytössä yhdynnässä ja menkat alkaneet aina ajallaan tai päivän pari etuajassa.
pitääkö mun mennä ostaa raskaustesti.
raskautta en todellakaan halua ja pelottaa ..kortsu kuitenkin ollut käytössä.
missä ne menkat viipyy..ollut kyllä ihmeellistä väsymystä ja rinnat semmoset hellät ..mutta ilman kortsua en ole sekstannut joten mitä tää on..?
huhuu menkat,missä te olette?
raskautta en suunnittele,opinnot alkavat ensi syksynä joten raskaus ei todellakaan sovi kuvioihin..
e-pillereitä en ole koskaan syönny.
ainoastaan kortsua ollaan käytetty joka kerta.
itselläni on jo kaksi lasta ja niihen aikana ei ole koskaan tullut mitään ruskeaa vuotoa kun olen alkanut odottamaan.