Rusehtavaa vuotoa???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kielo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kielo

Vieras
Hei!
KYselisin onko kuinka monella tullut rusehtavaa vuotoa kuukautisten tilalla vaikka olisittekin olleet raskaana?
Oiokein vaikeasti kysytty, mutta kun mieltäni on alkanut askarruttamaan sellainen, että kuukautisten olisi pitänyt alkaa kolme päivää sitten. Silloin kun ne olisi alkaneet, tuli hieman rusehtavaa vuotoa, seuraavan päivänä taas ei mitään, nyt oli välissä päivä jolloin ei tullut mitään ja taas tänään tuli hieman, mutta vuoto on koko ajan ollut vaan rusehtavaa ja ei sitä voi edes vuodoksi sanoa.
Ala selkä tulee iltaisin hieman kipeäksi, mutta muuten ei ole oloja siitä että olisi tulehdus.. ennen kuukautisten oletettavaa alkamispäivää olin väsyneempi kuin yleensä, mutta en suoraan sanoen uskalla testatakkaan kun taas petyn.

Please, onko kenelläkään kokemusta?
Onko oireet tulehduksesta kertovaa vai jostain ihan muusta?
Voisinko olla?

Hei!

Minulla oli juurikin samanlainen tilanne ja plussasin. Olin testanut juuri ennen kuukautisia (tai siis valekuukautisia) ja sain negan. Kun ""kuukautiset sitten tulivat, olin todella pettynyt. Jäin kuitenkin ihmettelemään sitä, että miksi kuukautiset jäivät niin niukoiksi ja veristä vuotoa ei tullut ollenkaan, pelkkää rusehtavaa vuotoa. Kuvittelin aluksi, että kuukautiseni olivat vain jääneet niukoimmiksi. Lisäksi kuukautiskipuja ei ollut samalla tavalla kuin ennen. Pääsin kaiken kaikkiaan helpommalla.

Jäin ihmettelemään näiden valekuukautiseten jälkeen kuitenkin rintojeni arkuutta (jäivät aroiksi) ja sitä, kun aivastin tai tein nopeita käännöksiä, niin mahasta vähän vihlaisi.
Tein testin uudelleen noin 7 päivän päästä ja silloin tuli näkyviin haalea viiva. Kannattaa siis malttaa odottaa hetki ja tehdä testi vasta sitten, riipuen tietysti kuinka herkkiä testejä sinulla on käytössä.

Toivottavasti sinulla tärppää, oireet kuulostavat kyllä oikein lupaavilta. Eli voit olla :)
Tulehan kertomaan, miten kävi!

Yhteistyössä