Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi hampaiden lohkeilu stressaa mutta ylipaino ei?
No ei ole kiva ajatus, että oonko pian hampaaton. Mulla on niin paljon paikattu hampaita, että ei hyvältä näytä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi hampaiden lohkeilu stressaa mutta ylipaino ei?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miksi hampaiden lohkeilu stressaa mutta ylipaino ei?
No ei ole kiva ajatus, että oonko pian hampaaton. Mulla on niin paljon paikattu hampaita, että ei hyvältä näytä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:Minä ymmärsin sen tasan niin, että elämässä on paljon tärkeämpiäkin asioita kuin paino ja että oikeasti ja aidosti Scarlettilla on arvot järjestyksessä. Se, että on ollut vakavasti sairas saa varmasti arvostamaan jo elämää, ystäviä ja läheisiä. :flower:
Ai laihduttajako ajattelekin vain omaa napaansa ja arvot on pielessä? No huh huh mitä skeidaa... Äiti laihduttaa ja elämäntavat paranee -eikö se ole esim. omalle lapselle aika tärkeää???
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laihduta, niin lonkkasi voi paremmin
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:laihduta, niin lonkkasi voi paremmin
Siis mun lonkkaongelma ei todellakaan johtunut painosta. Mä uskon tässä asiassa mieluummin kahta ortopedia kuin palstalaasta.