Ruotsin pieni prinsessa

• Viestiketjun aloittaja muumaa
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Äitinsä näköinen, tuli tosi vahvasti mieleeni kun katsoin tuota ensimmäistä kuvaa. Voi pientä tyttöä, ei tiedä vielä millaiset tehtävät häntä odottavat... Suloinen pieni on :)

hmh
Nöin kuvan, kun uutisia lukiessani tunki etusivulle. Ei se mun mielestä sen kummosempi ole kuin muutkaan vauvat. Mutta ne prinsessahullut ihmiset tietysti jaksavat ihastella.Ja minä kun en ihastu sen suuremmin edes tuttujen vauvoista.. en vain ole vauvatyyppi =)

muumaa
Nöin kuvan, kun uutisia lukiessani tunki etusivulle. Ei se mun mielestä sen kummosempi ole kuin muutkaan vauvat. Mutta ne prinsessahullut ihmiset tietysti jaksavat ihastella.Ja minä kun en ihastu sen suuremmin edes tuttujen vauvoista.. en vain ole vauvatyyppi =)
Minusta lähes kaikki vauvat on ihania, mutta kaikki eivät ole kauniita vaan suloisia muulla tavalla :D Tuo pieni prinsessa on mielestäni suloinen ja kaunis.

[QUOTE="minä";25755527]Todellakin on suloinen ja kaunis! :)
Onkohan syntynyt avotarjonnassa kun päälaki näyttää hieman korkealta..?[/QUOTE]
Mä mietin, että olisikohan autettu ulos imukupilla, kun päälaki näytti minustakin vähän korkealta.

Oman avotarjonnassa syntyneen pää oli ihan pyöreä, tai siis sellainen kuin kuuluukin olla :)

Tosi suloinen rinsessa on kyllä. Kaunis vauva, sanan varsinaisessa merkityksessä.

"minä"
Okei. Minä olen tavannut vain kaksi avotarjonnassa syntynyttä vauvaa ja molemmilla oli kätilöiden kutsuman mukaan ns. hiippalakki päässä, eli päälaki oli korkea. :) Näin kuulemma käy jos vauva on kanavassa kauan "väärinpäin" ja pää pääsee siellä muotoutumaan.. :) Tuota imukuppia en edes tullut ajatelleeksi.. :D

Yhteistyössä