vierailija
/img-s3.ilcdn.fi/ba253d683dd3e26aa3fb90ebac6d60ca560c04ba7e01541620ba62b72bedacf4.jpg)
Lehti: Suomalaiset lääkärit ovat fiksumpia kuin ruotsalaiset
Ruotsalaislehti ruotii pääkirjoituksessaan sikäläisen lääkärikoulutuksen ongelmia.

Usot sie vai et?
![]()
Ruotsalaislehti ruotii pääkirjoituksessaan sikäläisen lääkärikoulutuksen ongelmia.www.iltalehti.fi
Usot sie vai et?
Ai sä oot rantahurri.suomalaiset ei ole älykkäämpiä kuin ruotsalaiset mutta ruotsissa on suhteessa enemmän muualta tulleita laskemassa keskiarvoa
Väkivaltaiset murjaani-bardalabsoset laskee meilläkin kokoajan sitäsuomalaiset ei ole älykkäämpiä kuin ruotsalaiset mutta ruotsissa on suhteessa enemmän muualta tulleita laskemassa keskiarvoa
”Perusteluna on Suomen oppimistulosten romahtaminen vuonna 2016 käyttöön otetun opetussuunnitelman jälkeen.”![]()
Ruotsalaislehti ruotii pääkirjoituksessaan sikäläisen lääkärikoulutuksen ongelmia.www.iltalehti.fi
Usot sie vai et?
Rikkaus ja voimavara. Ei mulla muuta.”Perusteluna on Suomen oppimistulosten romahtaminen vuonna 2016 käyttöön otetun opetussuunnitelman jälkeen.”
Tähän uskon ja tiedän syyn olevan sandaalijalkaisissa läpsyttelijöissä. Pilaavat pikkuhiljaa kaikki eurooppalaiset sivistysmaat!
Suomalaisten syntyvyys on pohjamudissa. Ainut apu on maahanmuutto.Rikkaus ja voimavara. Ei mulla muuta.
nykymuotoinen maahanmuutto ei ole apu vaan haittaSuomalaisten syntyvyys on pohjamudissa. Ainut apu on maahanmuutto.
Apu mihin? Mamut panevat suomalaiset naiset paksuiksi?Suomalaisten syntyvyys on pohjamudissa. Ainut apu on maahanmuutto.
Petteri Orpo: "Pakolaisten motiivien arvostelu on rasismia."nykymuotoinen maahanmuutto ei ole apu vaan haitta
Rasismi kukkii ja rönsyilee tällä palstalla sanoipa Petteri mitä tahansa.Petteri Orpo: "Pakolaisten motiivien arvostelu on rasismia."
Millaiseksi ihmiseksi haluaisit muuttua?Rasismi kukkii ja rönsyilee tällä palstalla sanoipa Petteri mitä tahansa.
Jos Riikka joskus eksyy tälle palstalle, tilanne saattaa villiintyä pidäkkeettömäksi
hurjasteluksi. Ei ihminen miksikään muutu vaikka hokee anteeksipyyntöjä solkenaan.
Tässä ketjussa ei keskustella minusta.Millaiseksi ihmiseksi haluaisit muuttua?
Ruotsissa ei ole pakko opetella/osata suomeaEkassa viestissä puhuttiin lääkäreistä. Ja minun on helppo uskoa, että suomalaisen lääkärin ÄO on keskimäärin korkeampi kuin svedun. Ihan jo siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomessa lääkärikoulutukseen on huomattavasti vaikeampi päästä kuin Ruotsissa. Taitaa Suomessa olla tietoista politiikkaa tuo, että pidetään lääketieteellisen koulutuspaikat alhaalla.
Ja Suomessa suomenruotsalaiset lääkärit ovat huonompia kuin suomalaiset lääkäritEkassa viestissä puhuttiin lääkäreistä. Ja minun on helppo uskoa, että suomalaisen lääkärin ÄO on keskimäärin korkeampi kuin svedun. Ihan jo siitä yksinkertaisesta syystä, että Suomessa lääkärikoulutukseen on huomattavasti vaikeampi päästä kuin Ruotsissa. Taitaa Suomessa olla tietoista politiikkaa tuo, että pidetään lääketieteellisen koulutuspaikat alhaalla.
HS ja YLE ovat pahimman luokan riidankylväjiä, vaikka muuta väittävät.Tässä ketjussa ei keskustella minusta.
Olen hyvä ihminen enkä halua muuttua rasistiksi.
Kannattaa katsoa tämä Yle Areenan ohjelma ketjun puheenaiheesta.
”Mikä on median rooli yhteiskunnallisten jännitteiden syntymisessä ja vastuu niiden purkamisessa? Mediasta ja polarisaatiosta keskustelemassa sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtinen MPKK:sta, Helsingin Sanomien vastaava päätoimittaja Erja Yläjärvi ja Ylen toimittaja Ruben Stiller. Juontajana Rosa Kettumäki. #viimeinensana”
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat