Ruokia joiden valmistus hatusta vai oonko mä vaan uuno taas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ford Prefect
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ford Prefect

Aktiivinen jäsen
01.10.2006
10 143
0
36
:laugh: :o :ashamed:

Siis vispipuuro.

Joka tehdään puolukoista jotka keitetään mehuksi jne jne

Mistä mä TIEDÄN, et paljon MEHUU tosta määrästä x tulee puolukoista JA kuinka vahvaa se on?

Ihan syötävää siitä aina tulee, mut... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:

Siis vispipuuro.

Mistä mä TIEDÄN, et paljon MEHUU tosta määrästä x tulee puolukoista JA kuinka vahvaa se on?

mie teen kaiki ruuuat arviolat, makuasioita joista ei voi kiiistellä, mutta nyrkkisääntönä pitäisiin nåin että litraan laimentamatonta mehua laitetaan puolukoita 2-3 desilitraa ja sokeria aun mukaan, sitä tarvii paljon .

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Siis vispipuuro.

mie teen kaiki ruuuat arviolat, makuasioita joista ei voi kiiistellä, mutta nyrkkisääntönä pitäisiin nåin että litraan laimentamatonta mehua laitetaan puolukoita 2-3 desilitraa ja sokeria aun mukaan, sitä tarvii paljon .

Ööh kun mä keitän ihan puolukoista ja vedestä mehua ja sitte painan ne siivilän läpi.

Ja siihen sörsseliin laitan mannasuurimot, suolaa ja sokeria ja kiehautan. En laita erikseen mehuu.

Että pitäis ostaa puolukkamehuu lisäks? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja HERNETÄTI:

Siis vispipuuro.

Ööh kun mä keitän ihan puolukoista ja vedestä mehua ja sitte painan ne siivilän läpi.

Ja siihen sörsseliin laitan mannasuurimot, suolaa ja sokeria ja kiehautan. En laita erikseen mehuu.

Että pitäis ostaa puolukkamehuu lisäks? :xmas:

koskaan ei voi sanoa tarkkaa määrää, se vaihtelee puolukoiden vetoisyden mukan, myös sein vaikuttaa ovatko ne paksstettuja jne.

minä teen aian niin että laitan sekamehua tai puolkkamehua, ja puolukat kokonaisina sekaan ja keittelen.

Yhteistyössä