Ruokapalvelutyöntekijä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kunnalla kuului mm. salaatit, kokin aputehtävät, salin laittoa, astiahuoltoa, välipalamyyntiä ym. Tämä siis koulun keittiössä. Palkka oli vajaa 1700€/kk. Yksityisellä saan parempaa.

Ei ole heittopussi ainakaan mun työpaikassa. Oon ruokapalvelutyöntekijä. Palkka lisineen n. 2000e kuussa.Kaupungilla olen. Tiskivuoro mulla on ehkä 4kertaa vuodessa:) Samoja kokin vuoroja kuin "oikeilla" kokeilla, ja lukuisia muita tehtäviä, ei hanttihommia tms. huonompia hommia kuin edellä olevat
väittivät. Se on itsestä kiinni mihin pystyy, ainakin mun työpaikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja fcgvhbjklö;22139710:
Ei ole heittopussi ainakaan mun työpaikassa. Oon ruokapalvelutyöntekijä. Palkka lisineen n. 2000e kuussa.Kaupungilla olen. Tiskivuoro mulla on ehkä 4kertaa vuodessa:) Samoja kokin vuoroja kuin "oikeilla" kokeilla, ja lukuisia muita tehtäviä, ei hanttihommia tms. huonompia hommia kuin edellä olevat
väittivät. Se on itsestä kiinni mihin pystyy, ainakin mun työpaikassa.

teettävät sulle kokiin hommia PIENEMMÄLLÄ PALKALLA, jos teet kokin hommia, sun pitäis olla kokin nimikkeellä ja saada KOKIN PALKKA

oli palkka kunnalla 1500/kk ja aivan hirveesti töitä, tauoista ei tietoakaan. muutenkin hirveä ilmapiiri, sanoin itteni irti... kahvinkeittoa,tiskausta,siivoomista,kassaa jne

[QUOTE="vieras";22140103]Onpa teillä hyvät palkat! Mulla 9.18 euroa tunti ja kokki olen. Yksityisellä. Taitaa mennä keittiöapulaisnimikkeellä mutta pääkokkina olen.[/QUOTE]

teettävät sulle kokiin hommia PIENEMMÄLLÄ PALKALLA, jos teet kokin hommia, sun pitäis olla kokin nimikkeellä ja saada KOKIN PALKKA

Yksityiset huijaavat helposti. ja TES ON SE VÄHIN MITÄ PITÄÄ MAKSAA, eli se pienin. KOIN PIENIN PALKKAKIN PYÖRII 10e paikkeilla. EI MUUTA KUINLIITTOON YHTEYS

Yksityiset huijaavat helposti. ja TES ON SE VÄHIN MITÄ PITÄÄ MAKSAA, eli se pienin. KOIN PIENIN PALKKAKIN PYÖRII 10e paikkeilla. EI MUUTA KUINLIITTOON YHTEYS

Ei pidä paikkaansa. Juuri tarkistin tesistä ja minimipalkka meidän alueella kokilla 9,36 euroa.

Yhteistyössä